Chiudi annunziu

L'espressione cù emojis hè sempre populari. Inoltre, l'inviu di un tali emoticon spessu dice più di e parolle solu. I pruduttori di sistemi operativi aghjunghjenu inseme novi è novi à intervalli regulari, chì cercanu di furnisce varianti novi è novi di emozioni, forme è oggetti. Ancu s'ellu ci sò digià più di un milla di elli, pò esse micca sanu à u vostru piace. 

Un emoji hè un caratteru in u testu chì rapprisenta un ideogramma o smiley. Almenu cusì u definisce u cecu Wikipedia. Sò stati creati in 1999 è ognunu hè statu standardizatu da u standard Unicode universalmente accettatu da u 2010. Da tandu, hè ancu allargatu cù una quantità di novi caratteri ogni annu.

Se a so paleta attuale ùn hè micca abbastanza per voi è vulete avè più di e so forme, hè direttamente offertu per installà un tìtulu da Google Play, chì espansione assai e vostre opzioni. Ci hè veramente assai app dispunibili. Siccomu sò soprattuttu gratuiti, duvete piglià in contu a publicità o alcuni pacchetti chì devenu esse sbloccati cù una compra possibbili (ma di solitu uttene valuta per aduprà l'applicazione). Frà i tituli più famosi sò Tastiera Kika, facemoji è più. In ogni casu, preparate chì hè assai di ricerca, perchè ancu s'è questi tastieri offrenu parechje forme, micca tutti ponu cunvene.

Cumu cambià l'emoji in Samsung 

U primu passu, sicuru, hè di stallà u titulu apprupriatu da Google Play. Dopu quì, avete bisognu di stallà un novu teclatu per aduprà, è solu dopu sceglie una forma data di micca solu u teclatu, ma ancu l'opzioni chì offre - vale à dì a scelta di emojis, caratteri, stickers, GIF, etc. 

  • Installa lu appropritatu applicazione da l'App Store. 
  • Accetta i termini di usu. 
  • Pone u teclatu: IN Settings andà à Amministrazione generale è selezziunate Lista di tastiere è outputs clavicule. 
  • sceglie novu stallatu tastiera. 
  • Cliccate nantu à l'avvertimentu è questu hè sceglite un metudu di input. 

Tutte l'applicazioni vi guidanu automaticamente dopu a stallazione è u lanciu, perchè ùn avete micca bisognu di circà in ogni locu. Allora solu truvà u tema desideratu o mette in l'interfaccia di l'applicazione è scaricallu in u vostru dispositivu. Allora ùn avete micca bisognu di cambià trà i tastieri Settings, ma pò ancu esse fattu cù l'icona in u fondu à manca di l'interfaccia di u teclatu. 

U più lettu d'oghje

.