Chiudi annunziu

Ci sò più è più piattaforme di streaming video in u paese ancu. Recentemente avemu aghjustatu HBO Max, è Disney + vene à noi in ghjugnu. Ma hè vera chì Netflix hè sempre u più grande. A so offerta hè senza dubbitu a più cumpleta è ancu abbastanza larga, cusì hè qualchì volta difficiule di truvà ciò chì vulete in questu. Ma ci hè un aiutu simplice, è questu hè i codici Netflix. 

Netflix hà una ricerca abbastanza intelligente di cuntenutu induve solu dite ciò chì vulete cercà cumedia è ellu vi prisenta i risultati. Truverete ancu sottucategorie per quale pudete specificà u paese d'origine o un focus più vicinu, cum'è cumedia di Natale etc. Funziona u listessu ancu s'è vo circate, per esempiu, i vostri attori preferiti. Ma hè vera chì sta manera solu uttene u cuntenutu più populari. Sè vo vulete vede qualchi rarità, vi Mulateri Di L'avè bisognu di scavà più profonda.

Dunque, mentre Netflix hà una ricerca intelligente, usa un sistema veramente stranu per categurizà i filmi è i programmi TV perchè ùn ci hè in realtà una tabulazione di categuria. Tuttavia, in u prufondu di u sistema, cuntene una ricchezza di codice chì cuntene u cuntenutu di u generu di a piattaforma. Pudete tandu simpricimenti vede lu cù u codice apprupriati è sceglie ciò chì vo vulete fighjulà. Tuttavia, per piacè nutate chì u cuntenutu varieghja da regione à regione, cusì micca tutti i codici funzionanu in tutti i lochi. Se ùn vi importa micca l'inglese, pudete ancu cambià à sta lingua è cusì vede più cuntenutu chì ùn vedemu micca per via di a mancanza di localizazione ceca (dubbing o subtitulos).

Codici Netflix è a so attivazione 

  • Aprite un navigatore web. 
  • Entra in u situ web Netflix.
  • Entra. 
  • Entre in a barra di indirizzu https://www.netflix.com/browse/genre/ è scrivite u codice sceltu dopu à u slash. Pudete truvà una lista di elli in a galleria sottu.

Sè vo vi dumandate cumu tali codici sò veramente creati, Netflix categurizà e so serie è i filmi grazia à una cumminazione di intelligenza umana è artificiale. In altri palori, hà assai impiegati chì monitoranu, valute è tag u cuntenutu di a piattaforma per uttene certi metadata. Per mezu di l'algoritmi, u cuntenutu hè allora divisu in decine di millaie di diversi micro-genere o, cum'è Netflix li piace à chjamà, alt-genres. Inoltre, alcuni di i codici in a lista sopra pò esse micca travagliatu cumplettamente perchè Netflix pò avè digià cambiatu.

Pudete scaricà Netflix da Google Play quì

U più lettu d'oghje

.