Chiudi annunziu

Roguelite Dead Cells, da i sviluppatori Motion Twin, hè diventatu unu di i rapprisentanti definitori di u generu in l'anni da a so liberazione. Meritatamente, u ghjocu hè statu ancu liberatu nantu à i dispositi mobili, induve hà ancu gudutu una popularità constante dapoi u 2019. Questu hè pruvucatu da a rapidità relative cù quale i sviluppatori ponu trasfiriri cuntenutu supplementu da a versione per e plataforme maiò à u portu mobile. Solu trè mesi dopu à a liberazione originale, i travagliadori duru di u studio Playdigious ci pruponenu di ghjucà à u grande aghjuntu The Queen and the Sea. Inseme cù l'aghjurnamentu pagatu, sò ghjunti dui aghjurnamenti gratuiti Tutti sò quì è a pratica rende perfetta.

A Regina è u Mare costa circa 100 curone è offre assai cuntenutu novu in a forma di dui novi biomi, un capu speciale è ancu un finale completamente novu à a storia. L'espansione porta una forma più scura, cum'è pudete vede per voi stessu in u trailer sopra stu paràgrafu. A pratica rende perfetta aghjunghje à u ghjocu a capacità di furmà in stanze speciale è ancu a capacità di accende l'armi rinfurzati per fà u passaghju per u ghjocu assai più faciule.

L'aghjurnamentu di Tutti sò quì invita l'eroi di altri ghjochi famosi in u ghjocu. In più di caratteri di tituli cum'è Hyper Light Drifter è Hollow Knight, pudete ancu pruvà e so armi è abilità uniche. Pudete avà cumprà Dead Cells à un scontu di 100 CZK, mentri u prezzu originale hè 199 CZK.

Dead Cells nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.