Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu chì hà entratu in una cullaburazione cù a cumpagnia di tecnulugia globale ABB. U scopu hè di espansione l'integrazione di u so serviziu SmartThings à più dispositi in u mercatu di custruzzione residenziale è cummerciale.

A nova cooperazione aiuterà à rinfurzà l'integrazione di SmartThings IoT cù più prudutti è facenu a piattaforma un locu unicu per cuntrullà o monitorà i dispositi cunnessi. Per questu scopu, i partenarii creanu una integrazione cloud-to-cloud, grazie à quale l'utilizatori di e plataforme ABB-free@home è SmartThings utteneranu accessu à una larga gamma di dispusitivi. Cù SmartThings, l'utilizatori puderanu cuntrullà tutti i dispositi in a cartera svedese-svedesecardi u giant tecnologicu, cumprese camere, sensori o sistemi per aumentà u cunfortu.

Samsung prumetti ancu chì a nova cullaburazione l'aiuterà à creà un ecosistema di case intelligenti è edifici cummirciali integrati cù i dispositi intelligenti chì riduceranu u cunsumu energeticu generale. À questu puntu, u giant coreanu dichjara chì u 40% di l'emissioni annuali di CO2 globale sò generati da l'edificazioni. Sicondu ellu, l'usu di l'inverter fotovoltaici è di i caricatori ABB ùn solu aiutà à risponde à i bisogni energetichi, ma ancu riduce l'emissioni di CO.2 generatu da altre fonti di energia.

U più lettu d'oghje

.