Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sè vo circate un aspiratore roboticu di qualità, chì hè ancu dispunibule à un prezzu imbattibile, allora avemu un grande cunsigliu per voi - ION Carlu i7. In più di l'aspiratore, stu mudellu di a cumpagnia Niceboy pò ancu mop grazia à u mop è generalmente cura di a pulizia completa di a casa per voi. Chì faci questu in realtà è cumu uttene avà cù un scontu di 20%? Questu hè esattamente ciò chì ci concentreremu inseme avà.

Tecnulugia chì risparmia u tempu è i nervi

Versemu un pocu di vinu puro - a pulizia ùn hè micca esattamente una attività preferita duie volte per a maiò parte di a ghjente. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì a pupularità di l'aspiratori robotichi hè cresciuta in l'ultimi anni. Per quelli, avemu chjaramente bisognu di indicà u so cambiamentu tecnologicu. Ancu s'ellu ùn puderanu micca fà assai solu uni pochi anni fà, oghje ponu gestisce a mappa completa di u spaziu circundante, l'aspirazioni è a mopping, l'automatizazione o u cuntrollu per u telefunu. È questu hè esattamente ciò chì u nostru ION Charles i7 ùn manca ancu.

niceboy-ion-charles-i7-fb

Frà e so megliu funzioni, ci vole à mette in risaltu l'efficace mopping grazia à a dosa efficace di l'acqua AQUA Direct. Dunque, l'aspiratore roboticu pò trattà ancu e macchie difficili da secca. Di sicuru, per esse in gradu di funziunà per un periudu di tempu più longu senza intervenzione umana, hè furnutu cù un cuntainer di polvera di 600 ml, chì avete bisognu à sbattà. Dunque ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i sacchetti più vechji chì anu da esse rimpiazzati regularmente. Un pruduttu cum'è questu ùn pò micca fà senza un mutore propiu. Hè per quessa chì Niceboy hà scumessa nantu à un pezzu di qualità cù un sistema di suzione Hurricane PRO efficiente. Pudemu dunque cuntà una putenza di aspirazione sin’à 2300 Pa. Dopu tuttu, questu va in manu cù un paru di spazzole laterali è una Spazzola Animal cintrali per catturà in modu efficace tutta a terra, cumpresi i capelli d'animali. Un sistema di filtrazione in trè fasi cù un filtru HEPA si cura di catturà a terra, cumprese allergeni, acari di polveri è e particelle di polvera più fini.

In quantu à a navigazione stessa, in questu rispettu ION Carlu i7 s'appoghja nantu à u sistema di navigazione NaviGATE cù sensori giroscopici. Questi mappa automaticamente u spaziu circundante, secondu chì u pruduttu evaluate l'area tutale è pianificà a strada più efficaci per a pulizia. Pudemu allora scopre di tuttu direttamente in l'applicazione Niceboy ION. Over iPhone/Android cusì pudemu pianificà una pulizia cumpleta, stabilisce pianificazioni, vede statistiche o dite à distanza à u robot per piglià cura di tutta a famiglia in un mumentu.

Pudete cumprà l'aspiratore roboticu Niceboy ION Charles i7 quì

Finu à a fine d'aprile cù un scontu di 20% !

Cum'è avemu citatu in l'intruduzione stessa, pudete attualmente cumprà l'aspiratore roboticu ION Charles à un grande scontu. Comu parte di a prumuzione attuale, pudete cumprà qualsiasi pruduttu da di a linea di prudutti Niceboy ION cù un scontu di 20%. Basta à inserisce u codice di sconto in u carrettu PULIZIA 20, chì abbassa automaticamente u prezzu. Altri aspiratori robotici, bollitori intelligenti, illuminazione, spazzole è più sò ancu dispunibili à un prezzu speciale.

U più lettu d'oghje

.