Chiudi annunziu

Nisunu di i telefoni flexibuli di Samsung, cumpresi quelli attuali in a forma Galaxy Z Fold3 è Z Flip3, ùn anu micca un lettore di impronte digitali sottu-display. È i telefoni intelligenti plegabili di quist'annu ùn l'anu micca Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. Almenu, secondu u situ web generalmente ben informatu Businesskorea.

Questa hè una nutizia piuttostu sorprendente postu chì alcune fonti di media è di l'industria mobile anu speculatu prima Galaxy Sia Fold4 sia Flip4 anu un lettore integratu in u display. Questa speculazione hè stata basata nantu à una patente chì Samsung avia registratu cù l'Organizazione Mondiale di Pruprietà Intellettuale.

A prossima generazione di "benders" di u giant coreanu di smartphone apparentemente averà sempre un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione à u latu. Sicondu i sperti citati da Koreabusiness, Samsung hà decisu di stà cù a tecnulugia esistente, postu chì hè più vantaghju in termini di sperienza d'utilizatore. Nega a necessità di apre u telefunu flessibile è sbloccallu cù impronte digitali.

O Galaxy Pocu hè cunnisciutu di u Fold4 è Flip4 à questu tempu. Duveranu esse alimentati da u prossimu chipset di punta di Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1+, è l'anzianu averebbe dispunì di fotocamere megliu cà u so predecessore è una prutezzione mejorata. visualizazione. I dui telefoni sò assai prubabile di esse lanciati in Aostu o Settembre.

U più lettu d'oghje

.