Chiudi annunziu

Una quantità d'applicazioni sò state recentemente eliminate da Google Play Store dopu chì i sperti di sicurezza anu scupertu chì l'applicazioni cuntenenu codice di raccolta di dati ottenuti da i Sistemi di Misurazione basatu in Panama. Inoltre, i sperti anu scupertu chì sta ditta coopera cù l'agenzii di sicurezza di i Stati Uniti è chì a so filiale Packet Forensics LLC hè attiva in u sparte di dati cù u guvernu americanu.

I ricercatori di sicurezza Serge Egelman è Joel Reardon, chì anu informatu i so risultati à l'autorità federali di privacy di i Stati Uniti, Google è u Wall Street Journal, anu dettu chì i sviluppatori. Android l'applicazioni presuntamente anu ricevutu pagamentu da i Sistemi di Misurazione in cambiu di implementà u so codice di u Kit di Sviluppu di Software (SDK) in e so app. Dopu un esame più attentu, hè diventatu chjaru chì l'applicazione chì cuntene stu codice ponu cullà diverse informace, cumpresi indirizzi email, numeri di telefunu, cartulare cù l'imaghjini da a piattaforma di cumunicazione WhatsApp o dati di locu.

U rapportu di i circadori ùn hà micca specificatu i nomi di l'applicazioni in quistione, ma si dicenu chì sò "app" per leghje codici QR, rilevatori di velocità di l'autostrada è app per preghiere musulmane. I sviluppatori chì anu inseritu u codice mintuatu in elli puderianu guadagnà trà 100 è 10 000 dollari per mese (circa 2 250 à 225 000 CZK). Si dice chì Google permetterà à alcune app di vultà in a so tenda se sguassate u codice da i Sistemi di Misura.

U più lettu d'oghje

.