Chiudi annunziu

U tempu fora di i finestri hè infine cuminciatu à favurizà l'attività outdoor un pocu più, cumpresi tutti i viaghji pussibuli micca solu à a natura. Hè in tali viaghji chì parechji di voi certamenti apprezzà e carte nantu à u vostru telefuninu, micca solu per i pedoni. In l'articulu d'oghje, avemu da presentà cinque applicazioni chì vi serve bè in questu sensu.

mapy.cz

Se ti piace à sustene i creatori di app domestici è à u stessu tempu cercate una app veramente d'alta qualità per u vostru smartphone, duvete sicuramente pruvà Mapy.cz. Questa applicazione puramente ceca pò vantà di trasfurmazioni di alta qualità, affidabilità, una quantità di funzioni utili è aghjurnamenti frequenti. Mapy.cz offre una funzione di pianificazione di rotte, opzioni ricche per inserisce diverse cundizioni, parechji tipi di visualizazione di carte è, l'ultimu ma micca menu, ancu funzioni supplementari utili, cum'è cunsiglii nantu à i posti interessanti in u circondu, cunnessione à u cadastru immubiliare. , modalità offline è assai altri.

Scaricate nantu à Google Play

Mappa di locu 4

Locus Map hè una navigazione multifunzionale micca solu per i pedoni, chì sicuramente apprezzerete in i vostri viaghji. In più di l'orientazione in u campu, l'applicazione Locus Map 4 vi aiuterà à pianificà e vostre rotte, micca solu per caminari, ma ancu per a corsa o in bicicletta. Di sicuru, hè pussibule aduprà carte offline, impurtà, exportate è sparte rotte, ma ancu funzioni per i ghjucatori di geocaching.

Scaricate nantu à Google Play

Google Maps

Di sicuru, i boni vechji Google Maps ùn ponu mancari da a nostra selezzione. In questa applicazione populari, truverete assai strumenti per pianificà a vostra strada, sia in natura sia in cità. Google Maps offre ancu a pussibilità d'utilizà carte offline, aghjunghje punti à a strada, a capacità di visualizà recensioni è cumenti nantu à un gran numaru di lochi, è infine, ma micca menu menu, diversi modi di visualizazione di carte è cunnessione à una larga gamma di altre applicazioni. è servizii da Google.

Scaricate nantu à Google Play

MAPS.ME

MAPS.ME hè una applicazione populari, u benefiziu principale di quale hè a pussibilità di utilizà carte offline di ogni tipu - cusì l'accolterà soprattuttu in e zone cù una cobertura di signale più povera. In più di a navigazione per i pedoni, sta applicazione offre ancu funzioni per i cunduttori o i ciclisti, a pussibilità di vede rotte individuali in dettagliu, funzioni per scopre destinazioni è lochi turistici menu cunnisciuti, è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Eccu

L'app HERE WeGo offre grandi funzioni per viaghjà in e fora di e cità. Funzioni cum'è a navigazione vocale, a capacità di creà listi di lochi, a pianificazione dettagliata di rotte o ancu a capacità di scaricà carte per l'usu offline vi aspettanu in una bella interfaccia d'utilizatore. HERE WeGo offre ancu funzioni utili per i cunduttori.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.