Chiudi annunziu

U sonnu hè una parte integrale è assai impurtante di a cura di a nostra salute mentale è fisica. Per parechji utilizatori, hè impurtante avè una visione generale di quantu tempu anu passatu per dorme, è ancu una visione generale di una quantità di paràmetri di u sonnu. In l'articulu d'oghje, vi purtemu una panoramica di l'applicazioni interessanti di surviglianza di u sonnu.

Dormi cum'è un Droid

L'applicazione Sleep As An Droid da u sviluppatore domesticu Petr Nálevka hè stata longa assai populari, è ùn hè micca meraviglia. Questa hè una applicazione assai bona chì, in più di u monitoraghju di u sonnu, offre ancu una funzione di sveglia intelligente, a pussibilità di cunnette à un smart watch, supportu per Google Fit è S Health, è misurazione di u debitu di u sonnu, fasi individuali di u sonnu, o registrazione di statistiche di snoring. Di sicuru, hè pussibule di sparte o forse sustene e playlists di musica.

Scaricate nantu à Google Play

PrimeNap: Tracker di sonnu gratuitu

Un'altra grande app di seguimentu di u sonnu hè un strumentu gratuitu chjamatu PrimeNap: Free Sleep Tracker. Quì truverete a pussibilità di monitorizà u sonnu cù l'arregistramentu di l'analisi cunnessi, a pussibilità di esportà e dati arregistrati o forse un sveglia intelligente. PrimeNap offre ancu un spaziu per arregistrà u cuntenutu di i vostri sogni, soni per un sonnu megliu o forse analisi di u debitu di u sonnu.

Scaricate nantu à Google Play

Ciclu di u sonnu: Tracker di u sonnu

Sè vo circate una 'app chì vi aiuterà à dorme megliu, svegliate megliu, è vi dà informace circa u vostru sonnu, vi ponu ghjunghje sin'à u Ciclu di sonnu: Sleep Tracker. In più di u seguimentu di u sonnu, sta app offre ancu una funzione di sveglia intelligente, analisi di u sonnu, statistiche dettagliate è grafici detallati, è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Sleepny

Sleepzy hè una applicazione grande è utile chì combina l'analisi di u sonnu è e funzioni di monitoraghju cù un sveglia intelligente. Offre a capacità di visualizà statistiche è grafici chjaru è utili, cù quale pudete seguità i vostri mudelli di sonnu è migliurà u vostru sonnu. Inoltre, Sleepzy offre ancu una biblioteca di soni rilassanti per un sonnu megliu.

Scaricate nantu à Google Play

SnoreLab

Sè vo soffrenu di snoring, pudete pruvà una app chjamata SnoreLab. Ancu s'ellu SnoreLab ùn sguasserà micca di stu inconveniente, vi aiuterà à capisce megliu quandu, cumu è in quali circustanze vi snore, è cusì aiutà à minimizzà u snoring. L'applicazione offre a funzione di rilevazione affidabile è misurazione di u ronquimentu, è dinò una panoramica dettagliata, statistiche è grafici.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.