Chiudi annunziu

Dapoi l'annu passatu, i rapprisentanti di l'Unione Europea anu discututu u fattu chì finu à un quintu di tutti i prudutti di i semiconduttori deve esse pruduciutu in i paesi membri à a fine di sta dicada. Unu di i primi passi concreti in questa direzzione hè avà annunziatu da Spagna.

U primu ministru spagnolu Pedro Sanchéz hà annunziatu recentemente chì u paese hè prontu à aduprà fondi di l'UE di 11 miliardi d'euros (circa 267,5 miliardi di corone) per custruisce l'industria naziunale di semiconduttori. "Vulemu chì u nostru paese sia in prima linea di u prugressu industriale è tecnologicu". Sanchez hà dettu, secondu Bloomberg.

Sicondu l'agenzia, i sussidi spagnoli andaranu versu u sviluppu di cumpunenti semiconduttori è tecnulugia per a so pruduzzione. In questu cuntestu, ricurdemu chì à a mità di marzu ci era speculazione chì u giant tecnologicu Intel puderia custruisce una nova pianta di fabricazione di chip in u paese in questa dicada. In ogni casu, a cumpagnia hà publicatu immediatamente una dichjarazione in quale hà dettu chì solu discutia a creazione di un centru di computer lucale (in particulare in Barcelona) cù i funzionari spagnoli.

Spagna ùn hè micca l'unicu paese di l'UE chì vulete diventà un capu europeu in u campu di i semiconduttori. Dighjà à a fine di l'annu passatu, ci sò stati rapporti chì u giant semiconductor TSMC hè in discussioni cù u guvernu tedescu nantu à a pussibilità di custruisce una nova fabbrica per a produzzione di chips in u paese.

U più lettu d'oghje

.