Chiudi annunziu

I corridori sò un generu di ghjocu chì pudete scuntrà nantu à i telefoni muderni dapoi u so principiu. Quale ùn cunnosci micca successi cum'è Subway Surfers o Jungle Run, in quale seguite un eroe chì corre solu è aiutallu à superà l'ostaculi in a strada cù movimenti simplici ? A vera originalità hè apparentemente impussibile di ottene in un generu chì hè digià minatu à u primu sguardu. Forsi hè per quessa chì i sviluppatori di Aerial_Knight's Never Yield hà dettu chì l'unicu modu per u successu hè di perfezziona a meccanica di ghjocu digià sperimentata.

U ghjocu hè statu liberatu nantu à e piattaforme maiò più di un annu fà, ma avà vene ancu à i dispositi mobili cù Androidem. In più di u ghjocu uriginale, i sviluppatori preparanu ancu una grande aghjurnazione da questu ferraghju. Aerial_Knight's Never Yield difiere da i cuncurrenti digià citati in u generu in chì ùn offre micca corridori infiniti, ma hè divisu in livelli individuali.

In elli, u vostru eroe corre automaticamente da un latu à l'altru. Dopu aduprate i quattru quadranti nantu à a visualizazione per dà cumandamenti simplici - saltu bassu è altu, accovacciate o cambià à u modu sprint. Ostaculi di culore diversu vi diceranu quale struzzione da dà. U so culore currisponde à ognunu di l'istruzzioni. Sè ancu truvà u ghjocu troppu difficiule, pudete aduprà a funzione time-slow. Tuttu stu divertimentu vi costarà 79,99 curone, pudete scaricà in Google Play.

Aerial_Knight's Never Yield on Google Play

U più lettu d'oghje

.