Chiudi annunziu

Hè passatu quasi una mità d'annu da chì Samsung hà liberatu l'app di foto Expert RAW. Hè u tìtulu ufficiale di u giant coreanu, chì permette à l'utilizatori di piglià ritratti in formatu RAW è cuntrullà manualmente paràmetri cum'è a velocità di l'otturatore, a sensibilità o l'equilibriu biancu. Avà Samsung hà publicatu una nova aghjurnazione per questu, chì hè suppostu per migliurà a qualità di i ritratti pigliati in cundizioni di poca luce.

Expert RAW era urigginariamente dispunibule solu per u "Flagship" di l'annu passatu Galaxy S21 Ultra, ma Samsung hà decisu di rende dispunibule per più dispositi dopu. Sò specificamente Galaxy Da Fold3, serie Galaxy S22, Galaxy Nota 20 Ultra è Galaxy Da Fold2.

Avà, Samsung hà iniziatu à lancià l'ultima aghjurnazione per l'app chì porta a versione 1.0.01. I noti di liberazione menzionanu chì a nitidezza di l'imaghjini in "condizioni di luce estremamente bassa" hè stata migliurata. A nova aghjurnazione ùn porta più nunda. Pudete scaricà l'aghjurnamentu aprendu Settings → Software Update → Download è stallà. Se ùn avete micca l'app, pudete scaricà (in l'ultima versione) da a tenda Galaxy Store quì. Di sicuru, questu assume chì avete unu di i telefoni listati sopra.

U più lettu d'oghje

.