Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hà introduttu un novu smartphone chì allarga a gamma Galaxy M. Novu in forma Galaxy L'M53 5G vanta un prucessore putente, un display FHD + sAMOLED + Infinity-O cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz è una diagonale di 6,7 ", una batteria cù una capacità di 5000 mAh è a principale hè una camera d'alta risoluzione di finu à. 108 Mpx. 

Quandu avemu scrittu annantu à a nutizia articulu uriginale, ùn si sà ancu s'ellu Galaxy U M53 5G ghjunghjerà ancu quì è quantu costarà veramente. Avà tuttu hè chjaru. Samsung Galaxy U M53 5G serà dispunibule in a Repubblica Ceca da u 29 d'aprile di u 2022 in a variante 8 + 128 GB in blu, marrone è verde, è u so prezzu di vendita cunsigliatu hè di 12 corone.

Galaxy U M53 5G hà un display FHD + di 6,7" cù un display AMOLED + Infinity-O cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, chì assicura un scorrimentu fluidu di cuntenutu. Questu face una scelta ideale per l'utilizatori chì spessu guardanu video o ghjucanu à ghjochi mobili. Questu hè ancu aiutatu da e dimensioni compatte - un grossu di solu 7,4 mm è un pesu di 176 g. U dispusitivu si mette cunfortu in a manu è hè cunfortu d'utilizà. U corpu di u telefunu include ancu un lettore di impronte digitali à u latu di u dispusitivu.

Hè alimentatu da un processore octa-core MediaTek D900 fattu cù tecnulugia 6nm chì sustene a cunnessione 5G. Questu assicura un rendimentu sufficiente per multitasking, navigà in Internet in rete 5G è sustene altre funzioni. U smartphone serà dispunibule nantu à u mercatu cecu in a versione 8 + 128 GB cù a pussibilità di espansione da 1 TB via una carta microSD.

Camera da a linea superiore 

A più grande attrazione di u novu Galaxy Tuttavia, u M53 5G hè càmera. Comparatu à u predecessore, u so numeru nantu à u spinu hè aumentatu à quattru. A camera principale hà una risoluzione di 108 Mpx, cusì pudete catturà ancu i più chjuchi dettagli (in teoria). Questu hè seguitatu da una camera 8 Mpx wide-angle chì dà e foto una perspettiva di 123 gradi, una camera macro 2 Mpx è una lente di prufundità di campu cù a stessa risoluzione. Sfurtunatamente, a lente telephoto hè mancante, cusì vi tuccherà à aduprà u digitale da a lente principale per zoom. A camera frontale hà una risoluzione di 32 Mpix.

A bateria hà una capacità di 5 mAh cù supportu per a carica rapida di 000W, chì assicura un funziunamentu senza prublemi per tuttu u ghjornu. Inoltre, pudete carricà a bateria finu à 25% in 50 minuti. U cambiamentu automaticu à u modu di risparmiu d'energia secondu u statutu di a bateria cuntribuisce ancu à una longa vita di a bateria. Cume a serie M spinge tuttu à u massimu, Samsung ùn hà micca lasciatu fora a qualità di u sonu. Galaxy U M53 5G hè dotatu di un parlante putente è high-end. Ogni sonu sona più pulitu è ​​più riccu. Inoltre, pudete stabilisce diversi livelli di annullamentu di u rumore ambientale durante e chjama, finu à trè livelli. E dimensioni di u dispusitivu sò 164,7 x 77,0 x 7,4 mm è u so pesu hè 176 g.

Galaxy U M53 5G serà dispunibule per cumprà quì, per esempiu 

U più lettu d'oghje

.