Chiudi annunziu

 U casu di GOS (Games Optimization Service), o a storia di u throttling di u rendiment di u dispositivu, hà causatu una certa agitazione in u mondu. Rallenta artificialmente a prestazione di CPU è GPU di i telefoni di serie Galaxy Più di 10 XNUMX applicazioni è ghjochi sò stati affettati. Ma dopu una onda di indignazione, Samsung hà publicatu una aghjurnazione chì permette di disattivà GOS. Hè solu una questione di s'ellu vulete veramente. 

L'aghjurnamentu per disattivà GOS hè digià parte di One UI 4.1. Ma a cosa chjave da tene in mente hè chì i chips muderni anu sempre sistemi di sicurezza chì limitanu a so prestazione quandu sò spinti à u so limitu di temperatura di salvezza. Tuttavia, hè qualcosa chì certi ghjochi mobili ponu ottene abbastanza facilmente, s'ellu ùn sò micca gestiti idealmente.

Dunque, tenite in mente chì quandu disattiveghjanu u serviziu di Optimization Games, u CPU di u vostru telefunu Galaxy genererà significativamente più calore, mentre chì u rendiment diminuirà sempre. Allora a diffarenza quì hè principalmente chì GOS hà rializatu u rallentamentu cù metriche diverse è un pocu più aggressivi cà u chip, è hè per quessa chì parechji ùn anu micca piaciutu. GOS monitoreghja ancu a vita di a bateria è l'efficienza energetica generale di u dispusitivu, cusì pudete limità ancu questu disattivendu a funzione.

U fondu hè chì s'è vo disattivate GOS, ùn sò ancu garantitu u megliu rendimentu di u vostru dispositivu à longu andà. In u cortu termini (parechji minuti) pudete avvistà un rendimentu più altu, ma appena l'internu di u telefuninu cumencia à calà, u chip hà da cumincià à throttle u rendiment in ogni modu. In u finale, u casu tutale pò vede inutilmente inflatu, è a reazione, forsi Geekbench ancu eccessivamente. 

Cumu disattivà GOS nantu à i telefoni Galaxy 

  • Eseguite l'applicazione Lanciatore di Ghjochi. 
  • In fondu à a destra, selezziunate l'icona di trè linee cù una descrizzione Dopu. 
  • Sceglie un menu quì Game Booster. 
  • In i paràmetri mostrati andate finu à a strada. 
  • Cliccate nant'à u menu quì Labs. 
  • Attivate cù u switch Gestione alternativa di u rendiment di u ghjocu. 

Hè vale a pena aghjustà chì questu hè una funzione sperimentale, chì significa chì Samsung hè un pocu di prutezzione in quantu à quale funziunalità hà veramente. Comu pudete vede, avvirtenu ancu nantu à a pussibilità di surriscaldamentu. In ogni casu, postu chì a funzione hè sperimentale, pudete ancu sperimentà cun ella. Questu significa chì pudete ghjucà à u stessu ghjocu cù a funzione on and off è vede cumu u ghjocu ùn hè micca solu sbulicatu, ma ancu u dispusitivu in quantu à u calore è a vita di a bateria.

Una gamma di telefoni Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì 

U più lettu d'oghje

.