Chiudi annunziu

U teclatu Samsung hà ricevutu una nova aghjurnazione massiva, chì hè più di 80 MB, è chì l'aghjurnà à a versione 5.4.70.25. Prima di tuttu, a funzione Suggerimenti di Correzione di Testu hè stata migliurata, chì hè avà significativamente più intelligente. Una funzione chì Samsung hà introduttu in a superstruttura Unu UI 4.0, ponu avà ancu esse attivatu o disattivatu in ogni applicazione.

Inoltre, u giant tecnologicu coreanu hà fattu l'interfaccia d'utilizatore più coherente in diversi paesi. Hè da nutà quì chì hè pussibule di vultà à u layout originale attraversu l'opzione Chjave è Disposizione di Caratteri Speciali in i paràmetri di u teclatu. Samsung hà ancu intesu i so clienti è, basatu nantu à a so input, hà migliuratu u so teclatu per avè un ritmu di typo più bassu quandu scrivite certe chjave.

Infine, a nova aghjurnazione porta parechje correzioni di bug è migliurà a funziunalità di u clipboard. L'articuli appuntati avà anu un cumpurtamentu migliuratu è un bug chì hà causatu l'app Samsung Notes à crash quandu si usa a funzione Paste hè statu ancu riparatu. U clipboard deve ancu avà rende currettamente quandu si usa u modu scuru. Pudete leghje e note di liberazione cumplete in a galeria.

U più lettu d'oghje

.