Chiudi annunziu

Motorola, chì si facia cunnisciuta più è più recentemente, hà lanciatu un novu smartphone di bilanciu chjamatu Moto G52. In particulare, a novità offre un grande display AMOLED, chì ùn hè micca abbastanza cumuni in questa classa, una camera principale 50 MPx è un prezzu più favurevule.

Moto G52 hè stata equipata da u fabricatore cù un display AMOLED cù una dimensione di 6,6 inch, una risoluzione di 1080 x 2400 pixel è una freccia di rinfrescante di 90 Hz. U core hardware hè u chipset Snapdragon 680, chì hè cumplementatu da 4 GB di RAM è 128 GB di memoria interna.

A camera hè tripla cù una risuluzione di 50, 8 è 2 MPx, mentre chì a prima hà una lente cù una apertura di f / 1.8 è un focus di fasa, u sicondu hè un "grandangolu" cù una apertura di f / 2.2 è un focu. angolo di vista di 118 °, è l'ultimu membru di u sistema di foto serve cum'è una camera macro. A camera frontale hà una risoluzione di 16 MPx.

L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, jack 3,5 mm, NFC è parlanti stereo. Ci hè ancu una resistenza aumentata secondu u standard IP52. Ciò chì u telefunu manca, invece, hè u supportu per e rete 5G. A bateria hà una capacità di 5000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 30 W. U sistema operatore hè Android 12 cù a superstruttura MyUX. U Moto G52 serà prupostu in grisgiu scuru è biancu è avarà un prezzu di 250 euro (circa CZK 6) in Europa. Duverebbe esse in vendita stu mese.

U più lettu d'oghje

.