Chiudi annunziu

Ultima aghjurnazione per androidA versione s di l'app Spotify (versione 8.7.20.1261) causa prublemi fastidiosi. Sicondu i posti nantu à i fori ufficiali di a piattaforma, certi utilizatori anu specificamente sperimentatu una riproduzione intermittente è a sparizione assuciata di e notificazioni di riproduzione.

Per l'ultimi ghjorni, i posti appariscenu in u foru di a cumunità Spotify o in a reta suciale Reddit induve l'utilizatori di a famosa piattaforma di streaming si lamentanu di a so ultima aghjurnazione. In particulare, u prublema hè dettu chì hè a barra di cuntrollu di riproduzione chì sparisce situata à u fondu, chì significa chì l'app ùn ricunnosce micca chì qualcosa hè ghjucatu.

L'utilizatori ùn vedenu micca ancu una notificazione per u sistema quandu stu prublema si trova Android, chì li permette di sapè chì qualcosa hè attualmente ghjucatu. Questu permetterà ancu di fà e cose chì ùn sò micca nurmale pussibule, cum'è à sente una canzone in Spotify è à ghjucà un video in YouTube à u stessu tempu. U prublema hè statu nutatu nantu à i smartphones Galaxy, Pixel o OnePlus, cù a maiò parte di elli in funzione Androidin u 12

A causa esatta di stu bug ùn hè ancu chjaru, Spotify hà digià cunfirmatu u bug in ogni modu è hà dumandatu più da l'utilizatori affettati. informace. Una correzione deve esse dispunibule in e settimane à vene. E voi, avete aduprà Spotify ? Sì sì, avete scontru u prublema sopra? Fateci sapè in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.