Chiudi annunziu

U mercatu di l'elettronica wearable d'oghje include principalmente smartwatches è cuffie wireless, ma lenti di cuntattu intelligenti puderanu prestu aghjunghje à u mischju. È unu di i capi di stu segmentu di sviluppu serà u giant tecnologicu coreanu Samsung.

I lenti di cuntattu intelligenti sò a tecnulugia di u futuru, ma l'analista crede chì u futuru pò esse digià daretu à noi. Mentre ùn ci sò micca lenti di cuntattu intelligenti dispunibuli cummerciale à questu tempu, parechje cumpagnie sperimentanu cù a tecnulugia. Samsung hè unu di elli.

L'analisti di a cumpagnia di ricerca è cunsultazione Global Market Vision aspettanu chì u mercatu di lenti di contactu intelligenti sperimenti "crescita splusiva". Dicenu chì ci vole un pocu di tempu prima chì e lenti di cuntattu intelligenti diventanu largamente dispunibuli, ma una volta chì facenu, a tecnulugia guadagnà pupularità assai rapidamente. In più di Samsung, altri giganti tecnologichi cunnisciuti cum'è Sony è Google sò ancu attivi in ​​questu spaziucarSensimed AG, una sucità impegnata in a produzzione di dispusitivi medichi.

U giant coreanu hà veramente "fattu" lenti di cuntattu intelligenti per un bellu pezzu. Dighjà in 2014, hà avutu a patente pertinente registrata in Corea di u Sud, è in u stessu annu hà registratu a marca Gear Blink in casa è in i Stati Uniti, chì pò esse strettamente ligata à lenti di cuntattu intelligenti.

U più lettu d'oghje

.