Chiudi annunziu

Ùn importa micca quantu i pruduttori di RAM mettenu in i so smartphones, tutti facemu u fattu chì Android Spessu finisce inesorabilmente l'applicazioni in esecuzione in sfondate. p.e. Samsung prova di cummattiri questu almenu un pocu cù a so funzione RAM Plus, ma hè sempre appiicata à i so machini. In u megliu, questu significa riavvia l'ultima canzone ghjucata o ricaricà u tweet, ma in certi casi, i dati micca salvati ponu esse persi.

Cù una nova generazione chì vene Androidcù 13, chì hè attualmente in prova, Google pò esse infine pronta à migliurà cumu funziona a gestione di u travagliu di fondo. U situ web XDA Developers hà nutatu una nova rivisione Android Gerrit, chì si basa nantu à alcuni di i cambiamenti chì a cumpagnia travaglia in Chrome OS. Google travaglia per implementà MGLRU, o "Multi-Generational Least Recently Used", cum'è una certa pulitica in u sistema. Android. Dopu avè inizialmente spartu à milioni di utilizatori Chrome OS, a cumpagnia l'hà ancu integrata in core Androidà 13 anni, potenzialmente allargendu a portata di a cumpagnia à innumerevoli pruprietarii di smartphone.

MGLRU deve Androidu aiuta à sceglie megliu quelli appiicazioni chì sò adattati per chjude è lascià in esecuzione quelli chì site più prubabile di vultà, o cuntenenu u travagliu infinitu (testu annotatu, etc.). Google hè digià pruvatu a nova gestione di memoria nantu à una mostra di più di un milione di dispusitivi, è i primi risultati pareanu più chì promettenti. Infatti, a prufessione in scala completa mostra una riduzione tutale di l'usu di u processore kswapd di 40%, o una riduzione di 85% in u numeru di applicazioni uccise per mancanza di memoria.

Telefoni di serie Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.