Chiudi annunziu

Ci hè menu app in Google Play oghje chè quattru anni fà. Da marzu di questu annu, 2 591 578 app eranu prisenti nantu à a tenda, una diminuzione di 28% da i 3,6 milioni di tituli chì a piattaforma cuntene in marzu 2018. A diminuzione hè dovuta à u fattu chì Google pulisce regularmente u cuntenutu chì viola e cundizioni. A maiò spessu, hè quellu chì interferisce cù a privacy di l'utilizatori è minaccia a so sicurità. 

Almenu seguita da l'analisi tradingplatforms.com. Google stabilisce standard chì i sviluppatori chì volenu elencu e so app in a so tenda devenu seguità. À mezu à elli hè ubligatoriu di rispettà u principiu di prutezzione di dati utilizatori. Di sicuru, sti pulitiche enfatizanu a trasparenza di a manera chì queste applicazioni travaglianu cù e dati di l'utilizatori. Inoltre, per applicazioni chì trattanu sensibili è cunfidenziale informaceutilizatori, e dumande sò ancu più altu. Allora si pò dì chì Google ùn importa micca di quantità quant'è di qualità, è a nutizia di menu app hè veramente bona.

diminuzione-numeru-di-applicazioni-in-play-store

Dapoi u 2015, Google hà utilizatu una cumminazione di risorse umane è strumenti di intelligenza artificiale per signalà l'applicazioni maliziusi o micca conformi quandu accetta app in a so tenda. U magazinu hè ancu equipatu di Google Play Protect, induve stu software verifica tutte l'applicazioni per a presenza di ogni minaccia è avvisa l'ingegneri di Google per intervene se ne necessariu. Ancu s'è sicuru ch'ellu manca qualcosa quì è quì, ùn si pò nigà almenu un certu sforzu.

Apple App Store vicinu daretu 

Cù 2,6 milioni di app, Google Play hè u più grande app store. In u sicondu postu hè, sicuru, l'App Store di Apple, chì cuntene più di 2,3 milioni di applicazioni. Indipendentemente da a duminanza di sti dui, altri magazzini di cuntenutu digitale volenu ancu avè a so parte di u mercatu. Per esempiu, l'App Store di Amazon cuntene digià più di 500 XNUMX applicazioni per a piattaforma Android. I so tituli più venduti sò in i campi di utilità, ghjochi è educazione. Tencent hà una gamma di circa 45 XNUMX applicazioni.

Saria certamente interessante di vede s'ellu Apple infine hà apertu a so piattaforma iOS à l'entrata di altri canali di distribuzione pussibuli. Ci sò dighjà certe pressioni intornu à ellu, ma ùn pare micca Apple vulia ritruvà. Questu hè perchè significheghja un flussu significativu di fondi, postu chì normalmente carica 30% per qualsiasi cuntenutu acquistatu in l'App Store, sia una tarifa una volta o un abbonamentu regulare. 

U più lettu d'oghje

.