Chiudi annunziu

Malgradu e cundizioni in Ucraina, Samsung hà capitu cumu per cuntinuà à furnisce u serviziu di u cliente in u paese in difficultà. U giant coreanu hà dettu chì operarà u serviziu di u cliente à distanza per i clienti in Ucraina chì volenu riparà smartphones, tablette, computer è smartwatches.

I centri di i clienti offline di Samsung continuanu à operare in i zoni di l'Ucraina induve l'attività cummerciale ùn sò micca state interrotte o sò state riprese dapoi. Inoltre, a cumpagnia continuarà à offre un supportu offline à i clienti attraversu i so centri di serviziu in e zone induve l'attività cummerciale sò dispunibili. In i lochi induve i centri di serviziu ùn ponu esse operati, Samsung offre un serviziu di pickup gratuitu chì i clienti ponu aduprà per mandà i so dispositi per a riparazione. Per u serviziu di u cliente à distanza, a cumpagnia coopera cù a cumpagnia di logistica ucraina Nova Poshta.

Samsung hà intrutu in u mercatu ucrainu in u 1996, quandu hà cuminciatu à offre l'apparecchi di casa è i dispositi mobili. Avà, ùn vole micca lascià i clienti in una situazione difficiule è hè impegnatu à furnisce u serviziu di u cliente induve pussibule. Cum'è un gestu di sulidarità, u paese (cum'è in Estonia, Lituania è Lettonia) hà lasciatu prima u nome di i telefoni flessibili. Galaxy Z Fold3 è Z Flip3 caccià a lettera Z, chì hè aduprata da l'armata russa cum'è un simbulu di vittoria. In marzu, hà ancu donatu $ 6 milioni à a Croce Rossa Ucraina.

U più lettu d'oghje

.