Chiudi annunziu

Ùn si pò dì chì ùn ci hè micca mancanza di app di registrazione di chjama in Google Play. Tuttavia, prestu ùn sarà capaci di aduprà sti Apps, ancu cù u dispusitivu Galaxy saluti Hè statu cunfirmatu da Google stessu in u prugramma principii per i sviluppatori. 

Ellu disse chì facia un cambiamentu di pulitica maiò chì eliminà in modu efficace tutte l'applicazioni di registrazione di chjama di terze parti. E di sicuru, sti cambiamenti sò stati fatti in l'interessu di prutezzione di a privacy di l'utilizatori. U cambiamentu di pulitica hà da entre in vigore l'11 di maghju 2022, è restringe cumu i sviluppatori di l'app ponu aduprà l'API di Accessibilità. A cumpagnia dichjara chì sta API ùn hè micca stata pensata per a registrazione audio remota di e chjama.

A registrazione di e chjama hè digià stata bluccata da Androidu 6, per difettu Androidcù 10, Google hà ancu bluccatu l'opzioni di registrazione da u microfonu è u parlante, ma i sviluppatori di l'applicazioni anu cambiatu à utilizà l'interfaccia API discutibile. Hè impurtante à nutà chì Google ùn sguassà tutte e funzioni di registrazione di chiama in u sistema Android. Dispositivi chì sò furnuti cù funziunalità di registrazione nativa, cum'è telefoni Pixel o solu Galaxy da Samsung, anu da cuntinuà à offre sta funzione.

Ci hè ancu a quistione di s'ellu una certa forma di arregistramentu di chjamate farà in u Androidà 13. A funzione di signalazione di registrazione duveria digià esse inclusa in a versione 11, chì avaria chjaramente infurmatu à l'altra parte chì a chjama era monitorata. 

U più lettu d'oghje

.