Chiudi annunziu

In u 1u trimestre di questu annu, u mercatu di smartphones (in termini di spedizioni) hè cascatu da 11%, ma Samsung hà vistu una piccula crescita è hà mantinutu u so capu. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Canalys. A parte di Samsung in u mercatu globale di i telefoni intelligenti hè issa 24%, chì hè 5% più cà in l'ultimu trimestre di l'annu passatu. A gestione pare avè aiutatu à mantene i so megliu telefoni cum'è telefoni di punta Galaxy S22 o una nova "bandiera di bilanciu" Galaxy S21FE.

U mercatu di smartphones hà affruntatu parechje sfide serii in i primi trè mesi di questu annu. Ci hè stata un aumentu di l'onda di a variante omikron di u coronavirus, novi blocchi sò cuminciati in Cina, una guerra hè scoppiata in Ucraina, l'inflazione glubale hè aumentata, è avemu da piglià in contu a dumanda staghjunale tradiziunale più bassa.

Comu pudete guessà, hè stata postu daretu à Samsung Apple cù una parte di 18%. Frà altre cose, u giant tecnulugicu basatu in Cupertino hè statu aiutatu à ottene stu risultatu da una dumanda stabile per l'ultima generazione di iPhone SE. A terza pusizioni hè stata occupata da Xiaomi (13%), a quarta da Oppo (10%), è i primi cinque più grandi ghjucatori di smartphone sò arrotondati da Vivo cù una parte di 8%. Tuttavia, à u cuntrariu di Samsung è Apple, i marchi chinesi citati anu vistu una certa calata d'annu à annu.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.