Chiudi annunziu

Sicondu una recente analisi di i fugliali APK da 9to5Google, Google hà intenzione di rimpiazzà e password cù i cosi chjamati chjavi universali. Questu significa chì l'utilizatori ùn anu più bisognu di inserisce password in i so telefoni per accede à i servizii web.

Sarà abbastanza à aduprà i metudi di autentificazione disponibile, cum'è codice d'accessu, impronte digitali, etc., è u smartphone di l'utilizatore hà da accede automaticamente à u serviziu web datu. Questa infurmazione hè stata revelata da u situ web dopu avè scupertu frasi cum'è "Hello passkeys, goodbye passwords" in i strings di codice di l'ultima versione di l'applicazione Google Play Services.

Questa nova funzione deve esse chjamata passkeys. U so scopu principale hè di eliminà a necessità di inserisce una password per accede à i servizii Internet. Invece di password, i chjavi universali cù a tecnulugia FIDO (Fast Identity Online) utilizanu chjavi criptografichi chì seranu guardati in modu sicuru in u dispositivu di l'utilizatore è in u contu Google. Tuttavia, l'utilizatori anu sempre bisognu di ricurdà a password di u so contu Google. In più di Google, l'Alleanza FIDO chì hà sviluppatu sta tecnulugia include Samsung, Apple, Microsoft, Meta, Amazon, Intel è altre imprese tecnulugia impurtanti (è micca solu).

U più lettu d'oghje

.