Chiudi annunziu

Camera di smartphone cù un sistema operatore Android continuanu à migliurà. Tuttavia, a camera nativa ùn pò micca adatta à alcuni per diverse ragioni. Hè per questi utilizatori chì l'applicazioni sò destinate, chì vi aiuterà à avanzà a fotografia nantu à u vostru smartphone Androidem à un novu livellu.

Lightroom

A famosa applicazione Lightroom ùn hè micca solu aduprata per edità e foto dighjà pigliate, ma offre ancu un modu di càmera. Se decide di utilizà Lightroom per a fotografia, pudete aduprà assai elementi manuali utili, grazie à quale pudete ghjucà cù a luce, l'esposizione è parechji altri parametri.

Scaricate nantu à Google Play

Cosa Auta

Open Camera hè una app gratuita utile chì vi aiuta à rinfurzà e foto nantu à u vostru smartphone ghjustu quandu li pigliate. Offre l'abilità di cambià trà modi diffirenti, cuntrolli manuali, una funzione di timer o forse a capacità di aghjunghje metadata. Open Camera offre ancu supportu per u modu HDR.

Scaricate nantu à Google Play

Càmera Google

Da l'attellu di Google sò digià emersi un numeru di applicazioni gratuiti interessanti, è unu di elli hè Google Camera. Google Camera permette di piglià ritratti in modu HDR, in cundizioni di poca luce o cù una longa esposizione. Offre ancu funzioni per un focusu megliu, a capacità di aghjustà manualmente i paràmetri di e vostre imagine è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Per Cam X-Lite

L'app Pro Cam X - Lite pò fà u vostru smartphone s Androidem prestanu una quantità di funzioni chì pudete cunnosce da e camere prufessiunali. Quì truverete parechje opzioni per aghjustà manualmente i paràmetri individuali di a vostra maghjina, l'opzione per cuntrullà u bilanciu biancu, l'esposizione, l'opzione per sparà sequenze, stabilizzatore è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Camera HD per Android

App Camera HD per Android simile à i tituli citati sopra, vi permette di migliurà i vostri ritratti direttamente durante a ripresa, è ancu a pussibilità di utilizà qualchi elementi manuali. Offre sette modi di scattu diffirenti, filtri chì ponu esse utilizati in tempu reale, supportu di modu HDR, ma ancu a capacità di aghjustà u bilanciu biancu, l'esposizione è altri parametri.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.