Chiudi annunziu

Cumu l'avemu infurmatu sta settimana, Google hà da fà un cambiamentu di pulitica maiò per eliminà tutte l'applicazioni di terzu chì ponu registrà e telefonate. Dopu tuttu, hà luttatu contru à questu per un bellu pezzu. In ogni casu, i sviluppatori di l'app anu sempre sappiutu sfruttà qualchì lacuna, chì Google hè avà ancu chjusu. Ma ci sò sempre opzioni di registrazione di chjama nativa.

Sò pruposti micca solu da Google, ma ancu da Samsung in i so telefoni Galaxy, è per un bellu pezzu. Hè questu novu per voi? Ùn vi maravigliate s'è vo circate sta opzione nant'à u vostru dispusitivu è ùn trovu lu. Questu hè chì a funzione deve esse accessibile quandu apre l'applicazione telefono, scegli tu l'offerta di trè punti è dà Settings.

Vi vede l'opzione quì prima Numeri di bloccu seguita da Chjama ID. è prutezzione spam. È ghjustu dopu chì deve seguità i Call recording, ma manca quì. Questu hè chì Samsung ùn rende micca sta funzione dispunibule in a Repubblica Ceca per ragioni legali. Ciò chì l'interfaccia di registrazione di chjamate pare nantu à i telefoni Galaxy in altri paesi induve hè permessu, pudete vede in a seguente galleria.

Dunque, sè vo vulete cuntinuà à registrà e telefonate cù u vostru dispositivu, ùn site solu di furtuna, perchè l'11 di maghju di u 2022, tutte l'applicazioni pensate per fà cusì duveranu cessà di travaglià. L'unicu modu per esce pare esse di utilizà u speakerphone è arregistrà i soni in l'applicazione di registrazione di voce in un altru dispositivu. 

U più lettu d'oghje

.