Chiudi annunziu

Un schedariu DOCX hè un documentu tipicamente creatu da Microsoft Word, ma pò ancu esse creatu da, per esempiu, OpenOffice Writer o Apple's Pages. In ogni casu, hè unu di i fugliali più utilizati chì cuntenenu u testu furmatu, l'imaghjini, l'uggetti di i cartoni è altri elementi. Quì truverete alcune di l'opzioni per apre DOCX Androidu. 

I pruprietarii di u dispositivu Galaxy anu un vantaghju relativamente grande chì Samsung travaglia strettamente cù Microsoft, cusì quandu cunfigurà un novu dispositivu, vi prupone digià l'opzione di installà l'applicazioni di a cumpagnia chì travaglianu cù DOCX. Ancu s'è vo ricusate sta opzione, o s'è vo avete digià un dispusitivu più vechje, vi ponu stallà vari tituli dumanda da Google Play. Ma qualchì volta ci vole à piglià in contu chì certe funzioni sò dispunibili solu dopu avè pagatu un abbunamentu.

Microsoft Office: Edite è sparte 

Microsoft Office vi porta Word, Excel è PowerPoint in una sola applicazione. Cù un unicu tìtulu, pudete aduprà l'ambienti fluidi di l'arnesi Microsoft in viaghju. U vantaghju quì hè evidente - avete tuttu in un locu è ùn avete micca bisognu di cliccà trà i tituli individuali, cusì aumentendu a vostra produtividade. Pudete creà è cullaburazione nantu à documenti Word cù i culleghi in tempu reale. Ci hè ancu scanning PDF è edità.

Scaricate nantu à Google Play

Microsoft OneDrive 

Grazie à l'applicazioni mobile Office, puderete travaglià è cullaburà nantu à elli cù i culleghi, induve site. Pudete apre è salvà rapidamente i fugliali in OneDrive in l'applicazioni Office cum'è Word, Excel, PowerPoint è OneNote. Pudete facilmente cercà e foto grazia à l'etichettatura automatica, pudete sparte album interi, è pudete accede à i documenti più impurtanti ancu offline.

Scaricate nantu à Google Play

Google Drive 

Ancu u serviziu di nuvola di Google pò apre è edità DOCX, ancu s'ellu offre principalmente i so documenti è tavule. Altrimenti, sicuru, u serviziu hè principalmente destinatu à a copia di salvezza di i fugliali chì rende dispunibule nantu à qualsiasi dispositivu. Ci hè spartera, ricerca, notificazioni, travagliendu in modu offline, è ancu scanning di documenti di carta.

Scaricate nantu à Google Play

WPS Office-PDF, Word, Excel, PPT 

WPS Office hè a più chjuca suite all-in-one d'applicazioni d'uffiziu gratuiti pensate per aiutà à creà, vede è edità facilmente documenti di l'uffiziu in ogni momentu, in ogni locu nantu à i telefoni è tablette in esecuzione. Android. Hà ancu scanning di documenti, supportu per Word, Excel, Powerpoint, è altri tipi di schedari, chì pò ancu cunvertisce in PDF è vice versa.

Scaricate nantu à Google Play

Suite Office: Word, Sheets, PDF 

Integrà tutte e funzioni necessarie per leghje, edità è creà fugliali in formati PDF, Word, Excel è PowerPoint, OfficeSuite hè una di e soluzioni più interessanti dispunibili nantu à i dispositi mobili. Avete tutte e funzioni avanzate chì avete bisognu, cum'è a copia di furmatu, u seguimentu di u cambiamentu, u furmatu cundizionale, e formule, u modu di presentazione è assai di più. I documenti in formati Word, Excel è PowerPoint ponu ancu esse esportati in PDF.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.