Chiudi annunziu

Cum'è sapete, Samsung hè u più grande fabricatore mundiale di sensori di foto mobili è i so sensori sò usati da quasi tutti i pruduttori di smartphone. In l'ultimi anni, a cumpagnia hà liberatu una varietà di grande sensori di foto, cumprese ISOCELL GN1 è ISOCELL GN2. Quist'annu, hà sviluppatu un altru sensoru gigante, ma hè solu destinatu à una marca competitiva.

U novu sensoru gigante di Samsung hè chjamatu ISOCELL GNV è pare esse una versione mudificata di u sensor ISOCELL GN1 mintuatu. Havi una dimensione di 1/1.3" è a so risuluzione hè probabilmente ancu 50 MPx. Servirà cum'è a camera principale di u "flagship" Vivo X80 Pro+ è presenta un sistema di stabilizazione ottica di l'imaghjini (OIS) simili à gimbal.

Si dice chì u Vivo X80 Pro+ hà trè fotocamere posteriori supplementari cumprese un "grandangolu" di 48 o 50MP, un teleobiettivo 12MP cù zoom otticu 2x è OIS, è un teleobiettivo 8MP cù zoom otticu 5x è OIS. U telefunu deve esse capace di registrà video in risoluzione 8K utilizendu a camera principale è finu à 4K à 60 fps cù l'altri camere. A so camera frontale deve avè una risoluzione di 44 MPx.

U smartphone hà ancu aduprà u processatore di l'imaghjini di Vivo chjamatu V1+, chì u giant di smartphone cinese hà sviluppatu in cullaburazione cù MediaTek. Stu chip hè suppostu di furnisce 16% di luminosità più altu è 12% di megliu bilanciu biancu per l'imaghjini pigliati in cundizioni di poca luce.

U Vivo X80 Pro + ùn deve esse micca un "sharpener" in altri spazii. Apparentemente, vantarà un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,78 inch, una risoluzione di QHD + è una freccia di rinfrescante variabile cù un massimu di 120 Hz, finu à 12 GB di operativu è finu à 512 GB di memoria interna, resistenza secondu. à u standard IP68, parlanti stereo è una batteria cù una capacità di 4700 mAh è chì supportanu 80W fast wired è 50W fast wireless charging.

U più lettu d'oghje

.