Chiudi annunziu

À u festival Comic-Con, Rapture - una nova marca di accessori di ghjocu - hè stata presentata. Stu cumplementari la larga gamma di Lusinghi leader Alza.cz cù un numeru di sedie Lusinghi è tavulini, surci, tastiere è monitor holders. A cumpagnia risponde cusì à a crescente dumanda di i ghjucatori per un equipamentu d'alta qualità è assequible per una sperienza megliu durante u ghjocu di ogni ghjornu è casuale.

À u più grande festival di cultura pop in a Repubblica Ceca, Comic-Con Prague, Alza.cz hà prisentatu a nova marca privata Rapture. L'offerta di a più grande e-shop ceca hè cusì allargata per include l'accessori di ghjocu, cum'è sedie è tavule speciali, tastiere, mouse o supporti per monitori è volanti. Tuttu chistu in un disignu tipicamente gamer cù un enfasi in qualità, ergonomia, durabilità è cumpunenti di alta qualità. A cartera di Rapture hà da cuntinuà à espansione in tuttu l'annu, ma dighjà offre periferiche è altri equipaghji cumplettamente cumpatibili è cuncepimentu cù un rapportu di qualità-prezzu ideale.

"U ghjocu hè unu di i segmenti di successu à longu andà è in crescita dinamica in Alza", hà dettu Ondřej Hnát, direttore cummerciale di Alza.cz, aghjustendu: "A pandemia hà aumentatu ancu di più l'interessu per i ghjoculi, cusì vulemu dà à i ghjucatori l'opportunità. per cumprà un equipamentu specializatu di qualità in Alza, chì hè destinatu à i ghjoculi, micca solu per u disignu, ma soprattuttu per i paràmetri chì avemu stabilitu in modu trasparente per tutti i prudutti. " Solu l'annu passatu, i clienti di Alza anu compru ghjochi, cunsole, PC di ghjocu o laptop è periferiche di ghjocu speciali per più di 4 miliardi di corone.

"Rapture, cum'è tutti l'altri prudutti di marca pruduciuti direttamente da Alza, riflette a nostra filusufìa: Creemu solu prudutti chì avemu da cumprà in casa, chì simu entusiasmati è chì simu estremamente fieri", spiegò Jan Rajdl, Business Development Manager. per i marchi privati. "Grazie à u fattu chì avemu u cuntrollu di tuttu u prucessu di produzzione, da u disignu di u produttu à u so imballaggio, pudemu offre esattamente u tipu di prudutti chì mancanu da u mercatu o chì ùn sò micca un prezzu attraente, ma chì sapemu da a nostra sperienza. è i feedback di i clienti chì i nostri clienti cercanu ", aghjunse.

Lusinghi cunfortu per tutti

Dighjà in ferraghju, Alza hà aghjustatu a so propria linea di laptops à a so famiglia di marchi privati. In a prima onda, trè mudelli sò stati presentati, unu di i quali era puramente ghjoculi. A cumpagnia aghjunghjera cinque mudelli più per i dilettanti di u ghjocu in e settimane à vene. Ci saranu parechje cunfigurazioni in diverse categurie di prezzu, cusì l'utilizatori esigenti è i ghjucatori cù un budgetu più limitatu sceglieranu da elli.

I notebooks Alza, è ancu a nova marca di ghjocu Rapture, basanu nantu à u successu di u cliente di i PC Alza, chì e vendite anu aumentatu da quasi 50% annu à più di 21 000 unità l'annu passatu. L'Alza GameBox Core RTX2021 Ti+, Alza GameBox Core RTX3060 è Alza Gamebox Ryzen RTX3070 occupanu i primi trè posti di i PC di ghjocu più venduti in 3070. U fatturatu tutale di a sezione di ghjocu hà superatu 4 miliardi, facendu unu di i segmenti di Alza cù u più grande fatturatu.

A cullezzione di sedie Rapture include attualmente sette mudelli di diverse custruzzioni. Ogni ghjucatore pò cusì sceglie una variante in quale si metterà cunfortu è ghjucà solu per ellu. Ci sò tramindui sedie pensate per i ghjucatori più chjuchi è più ghjovani cù una capacità di carica finu à 100 kilogrammi, è ancu quelli di u spettru oppostu, adattati per individui alti cù spalle larghe è braccioli regolabili micca solu in altezza, ma ancu laterali, in prufundità è à un angolo. Pudete sceglie di versioni cuparti di pelle artificiale, cù perforazioni in parti di u sediu per una ventilazione megliu o cù segmenti tessili. I prezzi di e sedie è e poltrone di ghjocu Rapture partenu da 3 corone.

Nisun den di u gamer hè cumpletu senza una tavola di ghjocu adatta chì pò accoglie tuttu, da una macchina di ghjocu à monitori è altri periferichi, offrendu ergonomia abbastanza. Rapture offre attualmente trè mudelli in u disignu neru o rossu-negru à i prezzi chì partenu da 3 curone. Di sicuru, anu gammi regolabili in altezza, organizatori di cable, supporti per bevande o un ganciu per cuffie. Inoltre, u mudellu Aurora offre ancu una retroilluminazione RGB eleganti, abbastanza unica in u nostru mercatu. Altri accessori Rapture offre mouse di ghjocu, tastiere, pads è supporti di monitor. I marchi privati ​​di Alza sò assai populari, cù a vendita radduppiata annantu à l'annu passatu è diventendu un segmentu di produttu di miliardi di dollari. In più di l'elettronica, offrenu digià, per esempiu, articuli di casa, frutti secchi o equipaghji di divertimentu.

Pudete vede i prudutti Rapture quì

U più lettu d'oghje

.