Chiudi annunziu

Ci hà pigliatu un bellu pezzu per Google, postu chì hà introduttu a funzione di risposta rapida cù un toccu cù l'altri à a fine di l'annu passatu. In ogni casu, hà dettu solu "prestu" nantu à a liberazione di a nutizia, è ancu s'ellu ùn era micca prestu à tutti, avà almenu a cunvenzione di u cunduttore finalmente portarà e so conversazioni à "vita".

Finu à avà, l'unicu modu per risponde à i missaghji era in usu Android Auto, dettalli da voce. Android in ogni modu, dapoi parechji anni avà offre risposte veloci chì pruvate d'offre risposte contextualmente pertinenti à diverse notificazioni. Quandu cù a versione beta 7.6.1215 Android Ricevete automaticamente un missaghju in entrata è avete Google Assistant leghje à voce alta, è u sistema vi offre almenu una risposta suggerita, di solitu trà trè parolle è una emoticon. Cù un solu toccu, a risposta hè poi mandata via a vostra app di messageria preferita.

Ci hè ancu una opzione "Risposta persunalizata" sopra i suggerimenti, chì serve cum'è un modu per passà à a dittatura di voce invece di aspittà chì Google Assistant leghje tuttu u missaghju prima di dumandà se vulete risponde. Toccu un grande buttone hè più faciule è più veloce di detta una risposta, ma custa sempre un pocu d'attenzione perchè l'ispezione visuale hè sempre necessaria. Di sicuru, ùn cunnosci micca u line-up di a distribuzione di l'aghjurnamentu, ma si pò assume chì a versione sharp serà publicata prestu. 

U più lettu d'oghje

.