Chiudi annunziu

U Samsung Portable SSD T7 Touch hè un discu esternu di nova generazione. Ùn hè micca solu ligeru, veloce, affidabile, ma ancu sicuru. Offre velocità di trasferimentu finu à 1050MB / s nantu à una cunnessione USB 3.2 Gen2 è hè avà à un bellu prezzu. 

Ch'ella trasferessi ghjochi, filmi o fugliali di travagliu sensibili, u SSD esternu T7 Touch vi porta rapidità è sicurità in una scatula di a dimensione di a vostra palma. A tecnulugia PCIe NVMe integrata facilita, rispettivamente accelera, scrittura / lettura sequenziale à 1/050 MB/s, facendu u T1 Touch quasi duie volte più veloce di l'unità T000. U robustu corpu di metallo mantene i vostri dati sicuri, ancu s'ellu hè cascatu finu à 7 metri - cun danni in mente, sicuru, perchè hè ancu prutettu da una impronta digitale.

Un corpu ligeru è una tasca slim hè standard cù u T7 Touch. A custruzzione d'aluminiu solidu, circa a dimensione di una carta di creditu, pesa solu 58 grammi è si mette comodamente in a palma di a manu. L'opzioni di sicurezza integrate di u T7 Touch utilizanu criptografia AES 256-bit è permettenu di sbloccare cù a vostra impronta digitale o ancu una password. L'unità hè dotata di un quadratu LED chì s'illumina per fà sapè à un sguardu ciò chì face a vostra unità SSD.

Per PC è Mac

U T7 Touch hà rinfurzatu u software per PC è Mac per aiutà à stabilisce una password, impronta digitale è scaricate l'ultime aghjurnamenti di firmware. Inoltre, pudete ancu scaricà una applicazione mobile per smartphones è tablette cù u sistema Android. Ma u prezzu di a suluzione sana hè ancu cruciale. L'unità hè dispunibule in trè dimensioni: 500 GB, 1 è 2 TB, cù Alza chì organizeghja un avvenimentu di prezzu in particulare per a cunfigurazione più alta. 

U so prezzu standard hè stabilitu à 7 CZK, indipendentemente da a variante di culore neru o argentu. Attualmente, però, pudete uttene u Samsung Portable SSD T999 Touch in una dimensione di 7TB per solu CZK 2. L'altri mudelli sò ancu scontati, ma l'aghjustamenti di prezzu ùn sò micca cusì drastici. 

Pudete cumprà u Samsung Portable SSD T7 Touch quì 

U più lettu d'oghje

.