Chiudi annunziu

U vostru dispositivu pò esse u cima di u mercatu di u telefuninu, ma chì bonu hè quellu display super luminoso, 5G veloce o a capacità di piglià ritratti sharp esemplari quandu hè mortu? Smartphones è tablette Galaxy cù a funzione One UI una opzione chì permette à l'utilizatori di attivà o disattivà l'indicatore di percentuale di bateria visuale in a barra di notificazione.

Da una banda, avete una visione constante di a carica di u vostru dispositivu, da l'altra banda, a capacità di diminuzione di u vostru smartphone pò causà stress innecessariu, perchè di sicuru ci hè ancu una icona di a batteria stessa, da quale vi pò ancu sottrarà u sucu restante. Piuttostu chè cumu fà vede u statutu di a bateria di Samsung in percentuali, stu tutoriale puderia veramente serve cum'è per sguassà sta visualizazione. Se questu indicatore ùn hè micca cusì impurtante per voi, ammucciendu pò mette più infurmazione in a barra di statutu.

Per attivà o disattivà l'indicatore di carica di a bateria in a barra di statutu, andate à Settings, induve selezziunate Notificazione. Scorri giù è sceglite Configurazione avanzata. In questu menu, basta à attivà o disattivà u menu Vede percentuale di bateria. Ma pudete ancu truvà a stessa offerta in Settings -> Cura di u dispusitivu -> Batterie -> Paràmetri supplementari di bateria.

Quì, dopu tuttu, pudete determinà ancu più vicinu u cumpurtamentu di a bateria durante u so usu è a carica. Questu include, per esempiu, a visualizazione di u livellu di carica di a bateria è u tempu stimatu finu à a carica cumpleta quandu a pantalla hè accesa. toujours On Dislay disabilitatu o micca visualizatu, pudete attivà u menu, per esempiu Prutegge a bateria, chì allargarà a so vita, ma limità a carica massima di u dispusitivu à 85%.

U più lettu d'oghje

.