Chiudi annunziu

I fan di a legendaria serie di RPG d'azzione Diablo ponu cumincià à aspittà veramente avanti. I sviluppatori di Blizzard anu finalmente annunziatu a data di liberazione di l'attesu titulu mobile Diablo Immortal. Dopu longu mesi in diverse tappe di Accessu Anticipu, u ghjocu finalmente ghjunghjerà nantu à a piattaforma Android a so versione completa hè digià u 2 di ghjugnu. Probabilmente serà u pezzu più ambiziosu di a serie. In più di e versioni mobile, i ghjucatori anu ancu accessu à a versione beta di u portu di l'urdinatore in a data digià citata.

U so annunziu hè una grande sorpresa. Cum'è u capu di sviluppu Wyatt Cheng dice in u video di l'annunziu, i sviluppatori pensanu u ghjocu principalmente per i dispositi portatili da u principiu. U fattu chì eventualmente ghjunghje à una piattaforma più grande hè un signu di un sforzu per attruverà quant'è più ghjucatori pussibule in u so mondu. Diablo Immortal offre ancu supportu per u ghjocu incruciatu trà i ghjucatori nantu à diverse piattaforme è salvà u vostru prugressu trà e versioni. In questu modu, puderete cambià trà e versioni mobile è computer à vuluntà.

Diablo Immortal altrimenti piace à tutti i fanali fideli aderendu à a meccanica pruvata. Sè avete ghjucatu à qualsiasi di e versioni precedenti, vi sentite cum'è in casa. Di sicuru, u più grande sfida per a versione mobile serà un cuntrollu precisu. Puderete tumbà i dimònii grazia à i cuntrolli di toccu sofisticati, ma ancu aduprendu u controller di ghjocu, u sustegnu di quale hè statu aghjuntu da i sviluppatori in una di l'ultimi aghjurnamenti.

Preregistrazione di Diablo Immortal in Google Play

U più lettu d'oghje

.