Chiudi annunziu

Dopu una seria di anticipazioni di sviluppatori iniziali, l'aghjurnamentu hè avà dispunibule publicamente Androidu 13 Beta 1 destinatu à u gruppu di telefoni Google Pixel eligibili. Sè aspittàvate grandi cambiamenti da u novu sistema, pudete esse disappuntu, ma questu ùn significa micca chì ùn ci sarà micca nutizie. Avemu prisentatu 6 di i migliori in a seguente panoramica.

Migliuramentu di a barra di prugressu di u media player 

A riproduzione di media fora di l'app hà avà una barra di prugressu unica. Invece di vede una linea normale, un squiggle hè avà visualizatu. Stu cambiamentu hè statu insinuatu quandu u Material You design hè statu introduttu prima, ma hà pigliatu finu à a prima beta Androidu 13 prima di sta novità visuale chjappà u sistema. Di sicuru, rende più faciule per vede quantu di una canzone, podcast, o qualsiasi altru audio in u vostru dispositivu chì avete digià intesu.

Android-13-Beta-1-Media-player-progress-bar-1

Clipboard per u cuntenutu copiatu 

In un sistema Android 13 Beta 1, u clipboard hè allargatu cù una nova interfaccia d'utilizatore simile à quella offerta da, per esempiu, una screenshot. Quandu copia u cuntenutu, hè visualizatu in u cantonu in basso à manca di u display. Quandu toccu nantu à questu, apparirà una nova UI chì vi mostra da quale applicazione o parte di l'interfaccia hè stata copiata u testu. Da quì, pudete ancu edità è sintonizà u testu copiatu à u vostru piace prima di incollà.

clipboard-pop-up-in-Android-13-Beta-1-1

Controlu di casa intelligente da un dispositivu chjusu 

In a sezione Display di Configurazione, ci hè un novu switch elegante chì elimina a necessità di sbloccare u telefunu per cuntrullà qualsiasi dispositivu di casa intelligente. Questu include, per esempiu, stabilisce u livellu di luminosità di una lampadina cunnessa à Google Home o stabilisce un valore nantu à un termostatu intelligente. Stu deve aiutà à simplificà l'usu di u pannellu di cuntrollu Home.

Cuntrolla-dispositivi-da-lockscreen-in-Android-13-Beta-1

Una estensione di u Materiale chì cuncepite 

Material You dipende assai di u wallpaper di u dispusitivu per stabilisce u tema per u restu di u sistema. In i paràmetri di Wallpaper è Style, hè pussibule di sceglie micca di utilizà i culori di u wallpaper è di lascià l'ambiente in unu di parechji temi predeterminati. A novità quì aghjusta quattru opzioni più, induve pudete avà sceglie da 16 opzioni in duie sezioni. Inoltre, tutti i novi sguardi sò multicolori, cumminendu un culore audace cù un tonu cumplementariu più calmu. In a so superstruttura One UI 4.1, Samsung offre digià opzioni relativamente ricche per cambià u disignu. 

Stile di wallpaper-nuvelle-opzioni-culore-in-Andoid-13-Beta-1-1

U modu di priorità hè tornatu à Ùn disturbà 

Android 13 Developer Preview 2 hà cambiatu u modu "Ùn disturbà" in "Modu di priorità". Google hà certamente causatu assai cunfusione cù questu, chì basicamente ùn hè micca cambiatu drasticamente da u so primu lanciu. Ma a cumpagnia hà revucatu stu cambiamentu in a prima versione beta è hà tornatu à u nome più raghjone è ben stabilitu Do Not Disturb. Tali moda ùn sò micca sempre pagate, invece, hè esattamente ciò chì serve a prova beta, per chì e cumpagnie ponu riceve feedback è tuttu pò esse sintonizatu prima di a liberazione ufficiale.

Non-Disturbà-permutà-inturniatu-in-Android-13-Beta-1

U feedback haptic torna è vene ancu in modu silenziu 

A nova aghjurnazione restaurà a vibrazione / l'aptica quandu interagisce cù i dispositi induve puderia esse statu eliminatu in origine, ancu in modu silenziu per a prima volta. In u menù di sonu è vibrazione, pudete ancu stabilisce a forza di a risposta tattile è di vibrazione micca solu per i svegliati, ma ancu per u toccu è i media.

Haptics-settings-page-in-Android-13-Beta-1

Altra notizia più chjucu cunnisciuta finu à avà 

  • Google Calendar avà mostra a data curretta. 
  • A ricerca di Pixel Launcher hè stata mudificata nantu à i telefoni Google Pixel. 
  • U novu logu di notificazione di u sistema cuntene a lettera "T". 

U più lettu d'oghje

.