Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sò in u prucessu di aghjurnà u software in u vostru urdinatore? Sì avete cascatu Windows o a suite Office, probabilmente avete pausa à i so prezzi elevati. Fortunatamente, ci hè un'altra opzione - a tenda Godeal24 hè avà un avvenimentu speciale Vendita di u ghjornu di u travagliu, grazie à quale pudete capisce Windows 10 per solu 7,24 €! Sè ancu vulete cambià à Windows 11, senza prublema! Microsoft offre un aghjurnamentu gratuitu per l'utilizatori Windows 10. So avà hè u tempu perfettu pè ottene stu sistema upirativu. U stessu hè veru di u pacchettu di l'uffiziu. Sè vo circate Office 2021, ma u prezzu altu vi mette fora, sia intelligente. L'Office 2021 pò avà esse acquistatu per 30,22 €! Hè una differenza enormosa in paragunà à u prezzu ufficiale di Microsoft, chì carica un enorme $ 439,99. In pratica, pudete salvà più di 9 mila corone.

Perchè i prezzi sò cusì boni à Godeal24? Ùn sò micca accumpagnati da prublemi?

Parechji utilizatori sò entusiasmati da i prezzi bassi chì Godeal24 hè cunnisciutu per, ma immediatamente cumincianu à fà una quistione fundamentale. Perchè sò cusì bassi in ogni modu? O hè ancu una vera offerta? Fortunatamente, ùn avete micca da preoccupassi in u minimu, postu chì queste sò licenze OEM. Semplicemente, alcuni chì ùn anu più bisognu di e so licenze li vendenu à a tenda Godeal24 à prezzi più bassi, è u magazinu li vende solu. Inoltre, grazia à questu, cunnosce a "storia" di ogni licenza, grazia à quale hè 100% sicuru chì sò tutti cumpletamente funziunali è sicuri. In u situ web di Godeal24 pudete truvà una quantità di offerte nantu à Microsoft Office o l'ultime Windows. In più, e chjamate licenze usate sò completamente digitale - per quessa ùn avete micca bisognu di pagà per a so spedizione. In cortu è simplicemente, grazia à questu, a licenza pò esse attivata praticamenti immediatamente, senza aspittà o abbonamentu. In più, u software travaglia per sempre.

ghjornu di u travagliu godeal 1

Offerta à tempu limitatu cù i prezzi più bassi mai!

62% off pacchetti cù Windows + Uffiziu! Codice di sconto: SGO 62

50% di sconto nantu à Windows! Codice di sconto: SGO 50

Più software per travaglià è studià da casa! Codice di sconto: SGO 62

ghjornu di u travagliu godeal 2

Per aggravà e cose, l'offerta Godeal24 include ancu parechje altre arnesi per PC. Frà elli sò, per esempiu, Ashampoo Photo Commander 16, Wise Care 365, Adguard, software da IObit è una quantità di altri chì ponu migliurà assai a vostra sperienza di l'urdinatore.

Più arnesi à i migliori prezzi!

Scuprite a nostra selezzione di software economicu quì

Goddeal24 hè un rivenditore di software prufessiunale chì vende licenze digitale cumplettamente funziunali è legali. Inoltre, u serviziu di u cliente pò ancu piacè - riceverete e chjavi di licenza acquistatu praticamente immediatamente, grazia à quale pudete scaricà, attivà è cumincià à aduprà.

A tenda Godeal24 hà sappiutu di custruisce una reputazione solida durante a so esistenza, grazia à a so prufessiunalità, rapidità è garanzia di rimborsu. Per aggravà e cose, offremu ancu un supportu cuntinuu à i clienti, chì hè capaci di risolve ogni prublema in ogni mumentu, è risponde à e dumande è cunsiglii in l'area di selezzione. Dopu tuttu, ùn hè micca surprisante chì a cumminazzioni di i prezzi più bassi è u supportu prufessiunale hà guadagnatu à a tenda una valutazione di 4,9 (98% di satisfaczione di u cliente) in un portale verificatu. TrustPilot. Hè una piattaforma indipendente induve e persone valutanu servizii è prudutti. Sì avete qualchì quistione nantu à l'avvenimentu o i prudutti, basta cuntattateci per e-mail service@godeal24.com.

U più lettu d'oghje

.