Chiudi annunziu

Twitter hà vistu i so alti è bassi in l'ultimi anni, è mentre nimu ùn sà di sicuru ciò chì succede dopu, ci sò ragiuni per quessa chì pudete vulete scappà da ellu. Sta guida spiegà cumu sguassà un contu Twitter Androidu. Hà ancu e so lege. 

Unu di i più grandi è probabilmente i più sorprendenti affare di questu annu hè nantu à noi. Infatti, Elon Musk hà veramente compru a reta suciale Twitter è li hà custatu 44 miliardi di dollari. Di sicuru, ùn sapemu micca ciò chì Musk intende per a reta. In ogni casu, s'è vo ùn vulete mancu sapè è preferite finisce volontariamente a vostra attività nantu à a reta, quì sottu truverete a prucedura per fà.

Cumu sguassà un contu Twitter 

  • Aprite l'app Twitter. 
  • In cima à manca sceglite a vostra foto di prufilu. 
  • In u menu, scorri giù è toccu Impostazioni è privacy. 
  • Sceglie quì U vostru contu. 
  • Allora basta à appughjà Disattivà u contu. 
  • Cunfirmà a vostra decisione scegliendu novu Disattivà. 

È hè fattu. U vostru contu serà disattivatu è u vostru nome d'utilizatore è u prufilu seranu sguassati da a vista nantu à qualsiasi piattaforma Twitter, cumprese l'applicazioni mobile. Ma solu dopu à trenta ghjorni. Twitter gestisce l'eliminazione di u contu principiendu prima un periodu di disattivazione, durante u quale pudete restaurà u vostru contu in 30 ghjorni da u principiu di u prucessu. Se ùn vulete micca annullà u vostru contu, ma piuttostu stallà l'app Twitter, pudete fà cusì à Google Play quì.

U più lettu d'oghje

.