Chiudi annunziu

U Google Play Store hà vistu un aumentu di circa un percentu in u numeru di scaricamentu di app in u primu trimestre di questu annu. Era l'"app" più scaricata. Instagram. Questu hè statu dichjaratu da Sensor Tower in u so novu rapportu.

Sensor Tower scrive in u so rapportu chì a tenda di Google Play hà registratu 28,3 miliardi di scaricamentu di l'applicazioni individuali in i primi trè mesi di questu annu. Hè circa 300 milioni di scaricamentu di più cà u listessu periodu di l'annu passatu. Solu per paragone: Apple L'App Store hà vistu solu 8,6 miliardi di scaricamenti in u stessu periodu.

L'applicazione più scaricata era a piattaforma suciale Instagram populari in u mondu, chì hà registratu quasi 130 milioni di scaricamentu. Facebook hà finitu in u sicondu postu cù circa 123 milioni di scaricamenti, è era terzu TikTok (menu di 120 milioni di scaricamentu), u quartu Shopee (menu di 100 milioni di scaricamentu) è e prime cinque applicazioni più scaricate sò arrotondati da un altru rappresentante di Meta, una piattaforma di cumunicazione populari. scalza cù pocu menu di 90 milioni di scaricamentu. U rapportu di a Sensor Tower nota chì in u so magazinu è in Apple, Google hà persu a so pusizioni cum'è u primu editore per a prima volta da u 2020 (sustituitu da Meta sopra citata).

I ghjochi mobili sò rimasti a categuria più populari per i scaricamenti, cresce più di 2% annu à l'annu à 12,03 miliardi di download. U successu battle royale hè statu u titulu di ghjocu più scaricatu mai U Garena Free Fire cù circa 67 milioni di scaricamentu.

U più lettu d'oghje

.