Chiudi annunziu

A primavera hè in piena è per via di u clima sempre megliu, ci invita à esce in natura. Ch'ella sia un fan di ciclismo o solu di caminata, hè certamente utile à utilizà numerosi accessori nantu à a strada chì ùn solu prutege u vostru equipamentu, ma ancu espansione cù altre opzioni.

Casi è copertine 

Ùn importa micca u mudellu di u telefuninu Samsung chì possede, a gamma di casi hè veramente larga è tocca à voi s'è vo circate una prutezzione più discreta o cumpleta per i vostri dispositi. Pudete indirizzà solu a copertina stessa, o solu u casu flip. Dopu tuttu, avemu testatu recentemente i dui è pudemu dunque ricumandemu micca solu quellu di a cumpagnia panzerglass, ma ancu direttamente casu flip da Samsung cù un valore aghjuntu interessante in a forma di un cutout per a visualizazione chì mostra i più impurtanti informace.

Pudete truvà una scelta larga di varianti è numerosi temi per i telefoni Samsung quì

Vetru temperatu 

A visualizazione hè a cosa più cumuna chì si rompe in un smartphone. Chì, sicuru, dopu una caduta accidentale. In ogni casu, sè vo site digià invistisce in una copertina o casu, cunsiderà s'ellu ùn vale a pena prutege ancu a visualizazione. I vetri temperati offrenu a più alta prutezzione possibbili, ùn degradanu micca l'aspettu di u dispusitivu, u so usu o a qualità di a visualizazione, perchè e megliu suluzioni ùn riducenu micca a so luminosità. Perchè dopu avemu avutu l'uppurtunità di pruvà a suluzione di a cumpagnia panzerglass, Sapemu chì pudemu ricumandemu cù un core chjaru. Hè grande micca solu in quantu à l'applicazione simplice, ma ancu a prutezzione massima è a sensibilità tattile esemplare.

Per esempiu, pudete cumprà vetru temperatu per i telefoni Samsung quì

Banchi di putenza 

Ùn importa micca quantu i pruduttori provanu, prima o poi u vostru smartphone si limitarà à a batteria. Ma s'è vo site in natura, avete un prublema. Ùn si tratta micca tantu di chjamà, ma piuttostu di ùn perde micca, perchè pudete aduprà carte offline ancu in e zone senza signale. Di sicuru, vulete ancu piglià qualchi ritratti in modu chì avete ricordi propiu di i vostri viaghji. A seconda cosa hè se pensa à viaghjà per parechji ghjorni. In questu casu, praticamenti ùn pò micca evitari a limitazione in a forma di drenaje di a bateria di u telefunu.

Ci hè un gran numaru di caricatori esterni nantu à u mercatu, induve pudete truvà i chjuchi è ligeri, chì di solitu anu una capacità più bassa, i grandi chì caricanu u vostru smartphone parechje volte è, sicuru, u mediu d'oru. Allora sceglite secondu i vostri bisogni, ma s'è vo vulete stà fideli à a marca Samsung, pudete ghjunghje per una suluzione Samsung Wireless Battery Pack 10000mAh. Offre una capacità ideale è una ricarica rapida Qi wireless 15W, cù quale pudete ancu carricà i vostri cuffie. Ma pò ancu carricà cù un cable, cusì pò serve dui dispositi à una volta. 

Pudete truvà una larga selezzione di power banks quì

Treppiedi 

Sia chì i vostri viaghji portanu à a muntagna o à e cità sempre tranquille, hè certamente utile d'utilizà diverse stabilizzazioni per l'imaghjini più nitide. Duranti u ghjornu, sta necessità ùn hè micca cusì urgente, ma se vulete piglià ritratti di notte, vale a pena investisce in un tripode. Grazie à questu, e foto risultanti pigliate per un periudu di tempu più longu ùn saranu micca sfocate. In stu casu, hè apprupriatu à circà un dispusitivu chì prupone un trigger luntani.

I fotògrafi saranu sicuramente soddisfatti di a suluzione Azzione Snap FISSA, chì prupone una testa extensible, ma ancu un tripode è ancu un telecomando. U prezzu di CZK 780 hè definitamente vale a pena per i megliu risultati. Tuttavia, se preferite sparà video, ci sò numerosi gimbals per voi. Moza Mini-MX vi costarà solu 1 CZK, per quale farà veramente assai travagliu. 

Pudete cumprà stabilizzatori per i telefuni mobili quì

Parentesi 

In a vittura, in bicicletta, in motocicletta, o ancu in l'uffiziu - ùn importa micca induve è cumu si passa a primavera. Pudete sempre mantene u vostru telefunu in vista, ancu mentre jogging cù l'aiutu di un bracciale adattatu. In u casu di una vittura, pudete sceglie trà i titulari per a ventilazione o nantu à u dashboard, è ancu in a testa, per i motocicli è e biciclette pudete attaccà à i manubri. A selezzione hè grande, ricca è in diversi intervalli di prezzu. Pudete ancu ghjunghje per un uriginale mecanismu di fissazione, induve tuttu ciò chì avete da fà hè di mantene u vostru telefunu in un casu speciale è l'utilizanu cù una larga cartera di titulari di una cumpagnia.

I titulari di u telefuninu pò esse truvati quì

U più lettu d'oghje

.