Chiudi annunziu

Parte di a superstruttura recentemente liberata Unu UI 4.1 hè una nova funzione di widgets intelligenti, ufficialmente in ceco, vale à dì, Smart Gadgets, chì permettenu à l'utilizatori di utilizà parechje widgets in unu in u telefunu è cusì risparmià spaziu nantu à a pantalla di casa. Avà Samsung hà cuminciatu à liberà sta funzione per i tablette Galaxy cù sta versione di a superstruttura, cumprese l'attuale serie flagship Galaxy Tabulazione S8.

Nantu à u mudellu standard Galaxy Tabulature S8 l'elementu smart widget hè in cima di a lista di widget. Unpacking revela trè dimensioni, à dì 2x2, 4x1 è 4x2. U widget 2 × 2 ùn pò micca esse ridimensionatu, ma l'altri dui ponu esse allargati per copre tutta a larghezza di u screnu. Una longa pressa nantu à u raggruppamentu hà da vede tutte l'opzioni di persunalizazione dispunibili per u widget attuale è vi permetterà di sguassà o aghjunghje un novu. Cum'è in i telefoni, i widgets ponu esse configurati per rotà automaticamente è mostranu u più pertinente informace.

Cum'è in i telefoni, hè ancu pussibule di scorri à manca o diritta per scrollà i widgets, mentri l'indicatore in u fondu mostra quanti sò dispunibili. I widgets intelligenti sò assai pratichi nantu à una tableta, ma sò più utili in i dispositi cù display più chjuchi, vale à dì i telefoni. Ancu cusì, hè piuttostu surprisante chì l'avemu vistu solu avà.

Compresse Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u Tab S8 quì 

U più lettu d'oghje

.