Chiudi annunziu

Quandu i telefoni smartphones diventanu i dispositi primari per più è più utilizatori, l'impurtanza di a so sicurità aumenta. Google resta focu annantu à a privacy mobile è a sicurità, tramindui in u prossimu Androidà 13, cusì in u vostru magazinu Google Play.

 

In u novu blog cuntribuzione Google descrive u prugressu chì hà fattu in a sicurezza mobile l'annu passatu. È alcuni di i numeri publicati sò veramente impressiunanti. Grazie à un prucessu di rivisione migliuratu, sia manuale sia automaticu, u giant di l'internet di i Stati Uniti hà tenutu 1,2 milioni di app in violazione di e so pulitiche da a so tenda. Hà pruibitu ancu 190 500 cunti di sviluppatore chì mostranu un cumpurtamentu maliziusu è chjusu circa XNUMX XNUMX conti inattivi o abbandunati.

Google hà ancu dichjaratu chì per via di restrizioni à l'accessu à i dati di l'utilizatori, u 98% di l'applicazioni migranu Android 11 o superiore hà ridutta l'accessu à l'interfaccia di prugrammazione sensitiva (API) è i dati d'utilizatori. Inoltre, hà bluccatu a cullizzioni di cuntenutu da l'ID di publicità in l'applicazioni è i ghjoculi destinati à i zitelli, mentre chì permette à ogni utilizatore di sguassà informace circa u so ID publicitariu da ogni applicazione. U giant tech hà ancu mintuatu a sicurità di i so telefoni Pixel in u post. In particulare, hà ricurdatu chì utilizanu mudelli d'apprendimentu di machine chì migliurà a rilevazione di malware in i servizii di sicurezza Google Play Protect.

U più lettu d'oghje

.