Chiudi annunziu

Meno di un mesi dopu à a cumpagnia Nothing, chì hè guidata da l'anzianu capu di OnePlus Carl Pei, annunciatu chì hà da presentà u so primu smartphone in l'estiu, hà avà liberatu una versione beta di u launcher chì offre un gustu di u sistema Nothing OS. Hè dispunibule per i ranchi Galaxy S21, S22, ma ancu Google Pixel 5 è Pixel 6.

Nothing Launcher include una quantità di funzioni chì saranu u core di u primu smartphone Nothing chjamatu Nothing (1). In più di i telefuni citati sopra, si deve esse dispunibule prestu per i dispositi OnePlus. U Launcher in a so forma attuale include ciò chì Pei chjama Max Icons è Max Folders. Questu permette à l'utilizatori di appughjà è mantene l'icone di l'app o di u cartulare per aumentà u spaziu chì occupanu in a pantalla di casa. U lanciatore hà un layout minimalista 4 × 5 è mostra parechje app Google preinstallate è u wallpaper di firma Nothing. L'opzioni di persunalizazione ùn ghjunghjenu micca à u livellu di u popular launcher Nova, è Nothing Launcher s'ispira à u Pixel Launcher "senza complicatu" in questu sensu.

U lanciatore vene cun una varietà di sfondi unichi, widgets di u clima è di u clock, è suonerie, è supporta ancu set di icone di terze parti. Sfurtunatamente (sperendu solu ancu) ùn sustene micca u popular feed Google Discover. Se pussede unu di i telefoni intelligenti citati, pudete scaricà Nothing Launcher quì.

U più lettu d'oghje

.