Chiudi annunziu

Ùn hè micca inusual per e grande cumpagnie à volte mancassi un pocu cù a so publicità. Spessu ricevenu pruposte da e so agenzie di publicità chì ponu vede bè nantu à carta, ma u so cuncettu basu tende à esse difettu. Quandu un annunziu cum'è questu esce è vene sottu u focu, a cumpagnia pare chì ùn sia micca in cuntattu cù a realità. Questu hè avà ancu accadutu à Samsung.

Creatu per a cumpagnia da l'agenza di publicità Ogilvy New York è publicatu in YouTube, l'annunziu mostra una donna chì si sveglia à duie ore di a matina per andà per una corsa sola in una grande cità. Forsi Ogilvy sapi di qualchì universu parallelu induve questu hè sicuru, perchè l'indignazione di i gruppi di donne micca solu di e donne rende chjaru chì ùn hè micca.

U puntu di l'annunziu era di dimustrà cumu u watch Galaxy Watch4 è cuffie Galaxy Boccioli 2 permette à e persone di "esse sani in u so schedariu". Questa idea hè un pocu persa nantu à u publicu di destinazione, e donne, chì sentenu chì a publicità spazza e sfide ch'elli facenu sottu à u tappettu.

U gruppu per i diritti di e donne Reclaim These Streets hà dettu chì l'annunziu era "inappropriatu", in particulare in vista di a morte di u maestru Ashling Murphy, chì hè statu assassinatu mentre jogging in a so nativa Irlanda prima di questu annu. A tragedia hà suscitatu un dibattitu annantu à quantu si sentenu insicure parechje donne quandu correnu sole, soprattuttu di notte. Un numeru di elli hà cunfidatu nantu à e rete soziale chì sò stati molestati mentre jogging.

Ancu i cumenti nantu à YouTube facenu chjaru chì l'annunziu hà mancatu a so marca. Invece di prumove l'orologi è l'auriculare sopra citati è cumu permettenu à e donne di "perseguite a salute in u so calendariu", li fa sentu chì Samsung hè fora di cuntattu cù a realtà. Nè u giant coreanu nè l'autore di l'annunziu ùn anu ancu cummentatu nantu à a materia.

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.