Chiudi annunziu

Puderete scurdate di carricà u vostru dispositivu, pudete esse ghjucatu à un ghjocu esigente chì drena troppu a vostra bateria, o pudete esse solu in un viaghju di parechji ghjorni. Calchì volta ci sò simpricimenti situazioni induve vi tocca à salvà a bateria di u vostru smartphone quant'è pussibule per durà u più longu pussibule. Quì truverete struzzioni nantu à cumu salvà a bateria in u vostru telefuninu in modu chì pudete vede almenu una sera più.

Di sicuru, u cunsigliu basi hè di cumprà un bancu di putenza ottimali. Ella pò caccià a spina da u to talone in ogni mumentu è in ogni locu induve ùn avete micca accessu à l'electricità. S'ellu si tratta solu di "survivenza", ùn deve esse grande o caru. Tuttavia, sè vo vulete durà un pocu di più, cunsiderà avè una bateria esterna cù almenu duie volte a capacità di a bateria di u vostru telefunu.

Pudete truvà una larga selezzione di power banks quì

Scuprite ciò chì manghja più a vostra bateria è tagliala 

Di sicuru, prupone direttamente à riduce u tempu in quelli appiicazioni è ghjochi chì ponenu i più alti requisiti di a bateria. Basta andà à Settings, induve sceglie Cura di a bateria è u dispusitivu. Cliccate nant'à u menu quì Batterie è andate à a seconda pagina di u graficu. Quì, tuttu vi tuccherà à fà hè selezziunà u ghjornu desideratu è voi vi vede chì dumanda pigliò più energia da u vostru telefonu. Quandu vi limità u so usu, voi vi chjaramente allargà a vita di u vostru telefonu.

Aghjustate a luminosità di a visualizazione 

A visualizazione hè unu di i più grandi cunsumatori di capacità di bateria. Per allargà, hè di sicuru cunsigliu per ùn accende micca in tuttu, ma ùn avete micca aduprà u dispusitivu. Tuttavia, solu aghjustà a luminosità pò esse abbastanza. Prima di tuttu, hè impurtante di dì chì normalmente duvete aduprà u paràmetru di luminosità automatica, chì curreghja a retroilluminazione megliu cà avè stabilitu à un valore fissu è simpricimenti manghja menu cù u tempu, perchè di solitu hè più bassu.

Ma si truvate in una situazione induve avete bisognu di allargà a vita di a vostra bateria, andate à Settings, sceglite un menu Mostra, riduce a luminosità à u minimu è disattivà a Luminosità Adattiva. Pudete ancu aiutà cunvertisce u vostru dispositivu in u modu scuru, è ancu per passà à una freccia di rinfrescante standard di u screnu se u vostru dispositivu permette.

Attenti à i wallpapers 

Siccomu avemu avutu un gustu di u modu scuru, hè ancu una bona idea di utilizà qualchì wallpaper scuru nantu à u fondu di u dispusitivu cù a so cumminazzioni. I display OLED ùn illuminanu micca i pixel in neru, è cusì risparmià energia è a visualizazione serà più economica. À u listessu tempu, evite qualsiasi wallpapers animati chì sò impressiunanti ma esigenti inutilmente. Andà à Settings -> Sfondate è stile, induve pudete sceglie sia u wallpaper è u casu Android12 cù One UI 4.1 è una paleta di culori, chì di sicuru duveria esse u più appariscente pussibule.

Accende u modu di risparmiu di energia 

Di sicuru, hè direttamente offertu. IN Settings -> Cura di a bateria è u dispusitivu -> Batterie truverete un'offerta Modu ecunumia. Quandu clicate nantu à questu, pudete definisce i so dettagli quì, cum'è disattivà u Display Always On, limitendu a velocità di CPU à 70%, riducendu permanentemente a luminosità è logicamente disattivà 5G se u vostru telefunu hà. U modu di risparmiu pò ancu esse attivatu quì, ma pudete fà u listessu in ogni mumentu da u menù di u pannellu di lanciamentu rapidu.

Spegne ciò chì ùn avete micca bisognu 

Ma ci hè una altra cosa assuciata cù u modu di risparmiu di energia è disattivà 5G limitendu diverse funzioni chì ùn avete micca attualmente bisognu. Di sicuru, parlemu di Wi-Fi, s'ellu ùn site micca attualmente cunnessu à sta reta. U telefunu ùn hà micca bisognu di scansà u circondu se ùn ci hè micca una rete wireless vicinu à voi. U listessu pò esse dettu di Bluetooth, NFC, GPS. Pudete serve a maiò parte di elli da u pannellu di menu rapidu. Quì pudete ancu disattivà Locazione è, à u cuntrariu, accende u Modu Aviò, chì hè digià una suluzione limitata.

U più lettu d'oghje

.