Chiudi annunziu

Na Androidy un altru ghjocu di successu chì era inizialmente liberatu nantu à i PC è cunsole hè prestu prestu. U famosu RPG d'azzione di u studiu indie Snoozy Kazoo Turnip Boy Commits Tax Evasion hà fattu una apparizione sorpresa in Google Play Store pocu mumenti dopu a so ghjunta nantu à a piattaforma di abbonamentu di ghjocu Game Pass. Sicondu u listinu quì, pudete sempre pre-registrà per ellu è aspittà chì sia liberatu à a fine di u prossimu mese.

À u listessu tempu, Turnip Boy Commits Tax Evasion hè fortemente inspiratu da opere più vechje di a serie di cultu The Legend of Zelda. Tuttavia, induve i sviluppatori anu avutu l'uppurtunità di eserciziu veramente i so musculi creativi hè a storia. In u ghjocu, pigliate u rolu di u caratteru principale, un zitellu di rapa chì hè u terrore di u mondu di u ghjocu. Almenu in u sensu chì viola unu di i cumandamenti più basi - sempre pagà i tassi. Hè tandu scacciatu da a so casa per i so crimini è ùn hà altra scelta ma di guadagnà abbastanza soldi per saldà u so debitu cumpiendu diverse attività.

In u corsu di l'aventura, però, si ghjunghje à pocu à pocu à capisce chì u merre di cipolla ùn hè micca sanu sanu senza difettu. Mentre pulizziate u mondu di u ghjocu da a putrefazione di a corruzzione, vi batterete cù una quantità di diversi nemici, esplorate u destinu di i so abitanti è, ultimu ma micca menu, compie una mansa di puzziche logiche interessanti.

Pre-registrazione in Google Play

U più lettu d'oghje

.