Chiudi annunziu

Vi purtemu una lista di i dispusitivi Samsung chì saranu liberati in a settimana di 25-29 hà ricevutu un aghjurnamentu di u software in April. In particulare parlà Galaxy S10 Lite, Galaxy A52, Galaxy M31s, Galaxy Tab S8 Ultra è Galaxy Tab Active3.

Nantu à i telefoni Galaxy S10 Lite, Galaxy A52 è pasticchi Galaxy Tab Active3 Samsung hà iniziatu à liberà una aghjurnazione cù u patch di sicurezza d'aprile. AT Galaxy U S10 Lite porta una versione di firmware aghjurnata G770FXXU6GVD1 è era u primu à ghjunghje in Spagna, u Galaxy A52 porta una versione di firmware d'aghjurnamentu A525FXXS4BVD1 è era u primu à esse dispunibule in parechji paesi europei è aghjurnamenti per Galaxy Tab Active3 vene cun una versione di firmware T575XXS3CVD2 è era u primu à ghjunghje in Hong Kong. Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings → Software Update → Download and Install.

L'attuale tableta di punta di Samsung Galaxy A Tab S8 Ultra hà cuminciatu à riceve un aghjurnamentu cù u patch di sicurezza di maghju, chì era u primu à "atterri" nantu à i telefoni di a serie sta settimana. Galaxy S22 (megliu dettu nantu à varianti cù u chip Snapdragon 8 Gen 1, dunque micca in Europa). L'aghjurnamentu porta a versione di firmware X900XXU2AVD6 è hè di circa 505 MB di dimensione. In più di un novu patch di sicurezza chì risolve decine di bug di sicurezza, porta ancu miglioramenti à a stabilità è a sicurità generale. Tuttavia, Samsung ùn hà micca divulgatu dettagli specifichi.

In quantu à u smartphone Galaxy M31s, l'ultime hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 12 è a superstruttura One UI 4.1. Si vene cun una versione di firmware M317FXXU3DVD4 è i clienti russi eranu i primi à riceve. L'aghjurnamentu include u patch di sicurità di marzu. L'aghjurnamentu duverà sparghje in più paesi in e prossime settimane.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.