Chiudi annunziu

Maghju hè u tempu di l'amore. Ma tutti passanu in modu diversu, è ciò chì facemu u Primu di Maghju hè spessu influenzatu da quantu tempu è s'ellu simu impegnati. In a versione un pocu più ligera d'oghje di a nostra serie di cunsiglii per l'applicazioni, vi purtemu una selezzione di app "May Day" chì serà sicuru d'esse apprezzata da e persone ingaghjate è single.

Tinder

Ci hè parechje app di incontri in u mondu - cumpresu in Google Play - ma Tinder hè, in breve, unu di i classici. Sè vi sentite solu u Primu di Maghju è cercate o una volta una volta o qualcosa di più, pudete scaricà sta app di incontri populari à u vostru smartphone è "swipe" cum'è vo vulete.

Scaricate nantu à Google Play

Bizzicà

Bumble hè ancu assai populari in u mercatu di l'app di incontri. Hè simile à Tinder in certi rispetti, è hà u scopu di presentà à novi persone - hè à voi s'ellu seranu novi amichi, un cunniscenza di cortu termine, o forsi un novu amore di a vostra vita. A diffarenza cù Tinder hè chì cù Bumble, a donna face sempre a prima mossa in 24 ore da u partitu.

Scaricate nantu à Google Play

Coral

Coral hè una applicazione interessante ma assai specifica per e coppie chì ùn anu micca paura di sperimentà è pruvà cose novi. Coral vi prupone assai cunsiglii per attività interessanti è micca tradiziunali di partenarii, ma ancu invita à pensà à a vostra rilazioni o a pussibilità di utilizà i cunsiglii di un espertu. Pudete ancu aduprà l'applicazione per a meditazione guidata da i partenarii.

Scaricate nantu à Google Play

trà

Avete u vostru altru significativu, vulete cumunicà cun elli, è l'applicazioni di cumunicazione classica ùn vi cunvene micca? Pudete pruvà Between - una piattaforma di cumunicazione pensata apposta per e coppie. In più di a cunversazione di ogni ghjornu, pudete ancu sparte ricordi cumuni in forma di video, foto o note, pianificà riunioni è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Netflix

Calchì volta i piani per u primu di maghju solu ùn funzionanu micca. Sì ùn avete nimu per basgià sottu à i fiori di ciliegia è l'applicazioni di appuntamentu vi anu disappuntu ancu u ghjornu di maghju, ùn disperate micca. Netflix hè sempre quì. Un serviziu di streaming populari chì hà filmi è spettaculi per voi da ogni genere è origine pussibuli. Ùn importa micca s'è vo circate un anime raru, un horror gore brutale o ancu una cumedia romantica - pudete sempre confià à Netflix. È un abbonamentu mensuale vi costarà menu di una cena romantica.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.