Chiudi annunziu

Una di e parolle più inflexioni in u mondu tecnulugicu avà hè u terminu "metaversu". Parechje cumpagnie vedenu cum'è una nova manera di cunnette è interagisce cù Internet. Unsurprisingly, Samsung hè ancu attivu in questu campu. Avà, una nutizia chjappà in l'onda chì u giant coreanu hà investitu decine di milioni di dollari in a startup di metaverse in casa DoubleMe.

Dopu avè lanciatu u mondu metaverse My House nantu à a piattaforma ZEPETO l'annu passatu, Samsung hà apertu un mondu virtuale nantu à a piattaforma blockchain Decentraland à u principiu di questu annu chjamatu. 837X, induve i visitori ponu vede l'avvenimenti Unpacked o uttene articuli virtuali esclusivi, frà altre cose. In più di custruisce u so propiu mondu metaversu per scopi promozionali o di divertimentu, Samsung hà avà investitu $ 25 milioni (sottu di CZK 570 milioni) in a startup coreana DoubleMe, secondu u situ web Bitcoinist.

A cuntrariu di parechje altre cumpagnie, DoubleMe ùn si focalizeghja micca nantu à l'aspettu di "video game" di u metaversu, ma piuttostu nantu à rende a funziunalità metaverse dispunibile per l'imprese per via di a prughjezzione, a tecnulugia di video volumetrica è a realtà mista. Pò esse pensatu cum'è trasfurmà l'imaghjini olografiche in a realità. In altre parolle, l'iniziu hè focu annantu à a creazione di novi modi per e persone per interagisce virtualmente cù i dispositi cum'è HoloLens 2 di Microsoft. Hè sustinutu in stu sforzu da Vodafone è T-Mobile, frà altri. Bitcoinist aghjusta chì a Corea di u Sud hà un pianu di diventà u capu mundiale in u metaversu in cinque anni. E Samsung hè ovviamente suppostu di ghjucà un rolu maiò in questu. Avarà assai cuncurrenza, micca solu da Meta (antica Facebook), ma ancu s'ellu entre in queste acque inexplorate. Apple.

U più lettu d'oghje

.