Chiudi annunziu

Hè stata una tradizione per quasi 10 anni quandu Samsung hà lanciatu a so nova serie flagship Galaxy S à u principiu di l'annu è a serie Note in a seconda mità di l'annu. Hè solu l'annu passatu ch'ellu hà finalmente cessatu di fà, perchè hà finitu a serie Note, o piuttostu l'hà fusionatu cù u "esky". A seconda mità di l'annu hè ora dedicata à i telefoni plegabili. 

Chì Galaxy Da Fold4 a Galaxy Veneranu da Flip4 à u principiu di a seconda mità di 2022 hè una certezza, ma poi ci pò esse un longu periodu di nunda, chì hè a diffarenza cumparatu cù a primavera, quandu a cumpagnia ci furnisce ancu novi mudelli. Galaxy A è M forse troppu prestu. Lanciamentu di novu smartphone Galaxy A Nota era impurtante principarmenti perchè Samsung spessu riparatu alcuni di i prublemi di a serie cù ogni novu mudellu di a serie Galaxy S di l'annu datu. Tuttavia, ùn vedemu micca finu à l'iniziu di u 2023. Questa volta, invece, averemu dui novi mudelli plegabili, nè di quale ùn serà simplicemente versatile cum'è eranu. Galaxy Nota.

Per esempiu, ùn pare micca Galaxy Z Fold4 includerà un slot S Pen integratu, è u so sistema di càmera ùn serà micca cusì high-end cum'è quellu di u u. Galaxy S22 Ultra. Allora serà un cumprumissu chì pò merità l'etichetta di phablet più cà a Nota una volta. Iè, di sicuru hè Galaxy U S22 Ultra hè in realtà a Nota di 2022, solu cù un nome diversu. Samsung hà pruvatu à simplificà a so offerta, ma s'ellu hà fattu in a direzione ghjusta hè dubbitu. Galaxy U S22 Ultra hè sempre assai sfarente da u restu di a serie, in i mudelli di a serie Galaxy È ùn hè ancu definitu micca faciule sapè quale mudellu hè più novu è quale rimpiazza quale. Per quessa, se a cumpagnia deve fà in modu cumpletu, deve fucalizza principalmente nantu à mudelli più economici.

I telefunini plegabili di a cumpagnia facenu grandi, ancu s'è a cumpetizione sferisce e so corne, si stende assai lentamente, soprattuttu solu in u mercatu cinese. Apple solu deve liberà una seria di iPhones è campà fora di questu per un annu sanu, Samsung hà da forge una strategia diversa, ancu s'ellu ùn vole chjaramente micca cannibalizà mudelli individuali. Chì saria a Nota 2022 s'ellu era u listessu cum'è u S22 Ultra, solu cù un stylus extra? In un modu o in l'altru, videremu chì tipu di hype facenu i novi mudelli flessibili, è se Samsung pò campà finu à chì ci mostra almenu. Galaxy S22 FE.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.