Chiudi annunziu

A cumpagnia analitica Canalys hà publicatu un rapportu cumpletu nantu à e spedizioni di smartphone per u primu trimestre di questu annu. I figuri publicati in questu mostranu chì Samsung hè stata in u cima di a lista, dopu avè furnitu 73,7 milioni di smartphones à u mercatu globale in u periodu in quistione è avà tene una parte di u mercatu di 24%. In totale, 311,2 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu, chì hè 11% menu annu annu.

Finì à u sicondu postu Apple, chì hà speditu 56,5 milioni di smartphones è hà una quota di mercatu di 18%. Hè stata seguita da Xiaomi cù 39,2 milioni di smartphones spediti è una parte di 13%, a quarta pusizione hè stata presa da Oppo cù 29 milioni di smartphones spedite è una parte di 9%, è Vivo, chì hà speditu 25,1 milioni di smartphones, arrotonda i primi cinque. lettori di smartphones è avà hà una parte di 8%.

U mercatu cinese hà patitu una diminuzione significativa in i primi trè mesi di questu annu, cù i spedizioni di smartphone Xiaomi, Oppo è Vivo in diminuzione di 20, 27 è 30% annu, rispettivamente. Trè fattori in particulare anu cuntribuitu à a dumanda più bassa: carenza di cumpunenti, blocchi di covid in corso è inflazione crescente. L'unica marca chì hà fattu bè in questu periodu era Honor, chì hà speditu 15 milioni di smartphones è diventò u numeru unu in Cina.

A situazione in Africa è u Mediu Oriente ùn era micca assai megliu, in questi mercati i spedizioni di Xiaomi sò cascate da 30%. L'America di u Nordu era u solu mercatu per sperienze a crescita in u quartu passatu, grazia à u successu di e linee iPhone 13 à Galaxy S22. L'analisti di Canalys aspettanu una migliione di a situazione in e catene di supply è una ricuperazione di a dumanda di smartphone in a seconda mità di l'annu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.