Chiudi annunziu

ZTE travaglia nantu à un telefunu chì vantarà una configurazione di camera posteriore incredibilmente capace, almenu quandu si tratta di registrazione video. U smartphone chjamatu Axon 40 Ultra, chì serà u mudellu più altu di a prossima serie di punta di ZTE Axon 40, serà equipatu di trè fotocamere 64MPx, cù a seconda essendu un "grandangolu" è a terza una camera periscopiu.

A camera primaria è u "largu-angle" anu da utilizà un sensoru Sony IMX787, mentre chì u principale duverebbe avè stabilizazione ottica di l'imaghjini. Ciò chì hè sicuru hè chì e trè camere seranu capaci di registrà video in risuluzione 8K, chì hè qualcosa inauditu in u mondu di i telefoni smartphones.

Sicondu rapporti non ufficiali, l'Axon 40 Ultra uttene un display AMOLED cù una risoluzione di 1440p, l'attuale chip di punta Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1, chì si dice chì aghjunghje à 16 GB di operativu è finu à 512 GB di memoria interna. è una camera sub-display. Ricordemu quì chì u primu smartphone cù una camera sub-display era u telefuninu Axon 20 5G da 2020. In quantu à u software, u prossimu "superflag" di ZTE serà assai prubabilmente custruitu annantu. Androidu 12 è l'ultima versione di a superstruttura MiFavor UI. A serie Axon 40, chì in più di u mudellu Ultra sarà ancu custituitu da un mudellu standard è un mudellu Pro, serà presentatu u 9 di maghju.

U più lettu d'oghje

.